Gå til innhold

Det var ikke sånn dette skulle ende!!

Anbefalte innlegg

jeg var på ul på onsdag, og fikk den utrolig tunge beskjeden om at babyen vår har alvorlige feil. babyen har hjertefeil, mangler magesekk, og har nesten ikke fostervann.... så den lille vil ikke leve mer enn noen dager..var inne på sykehuset idag, og fødselen blir satt igang på mandag...utrolig trist.. syns det er så meningsløst. og i tillegg til å miste babyen vår må jeg gjennom fødselen.

ønsker alle dere andre lykke til:)

hilsen siw, espen og lille Vetle

Fortsetter under...

Dette er bare utrolig trist. Jeg skjønner hva dere går gjennom nå. Jeg hørte også til her til for tre uker siden. Ble oppdaget MA på meg da jeg kom til ord. ul i uke 18.

Bruk den tiden dere trenger til å sørge, Kom gjerne inn på forumet "ufrivillig abort". Der er det flere som har opplevd det samme, og som kanskje kan være med på å få dere gjennom denne perioden.

Lykke til videre.......

Stakkars deg!!!! Vet hvordan du har det. På torsdag fikk vi vite at fosteret var dødt, og igår var eg inne og fikk satt igang fødselen. Vist du vil prate eller lurer på noe kan du sende meg en privat mld.

Det er lurt å prate om det vist du klarer. det hjelper meg veldig mye!

Store trøste klemmer til hele familien!

huff sån er så utrolig vanskelig... har selv mistet i 15. og 27 uke.... prat med folk om det, og la ikke babyen bli glemt, velg å se den lille om helse personellet anbefaler det. Jeg så babyen min begge ganger og allerede i uke 15 var det en fiks ferdig baby....

Klem

Annonse

Jeg har ikke ord...Bare du vet hvor ille det er for deg. Andre kan ha medfølelse for deg, spesielt de som har vært i nesten samme situasjon. Hilsen en som venter baby, etter 6 tidligere svangerskap, men har ingen barn ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...