Gå til innhold

Ros til Babyjungle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte marine TFK i forrige uke, litt seint ute så de hadde ikke inne før i midten av mai.. Og så ringte de i dag, og lurte på om det var greit at de sendte vogna i dag istedet siden de hadde fått på lager litt tidligere en ventet! Wow for en service, og dette fra en nettbutikk! Jeg er imponert! :) Så får vogna om en uke ca:D

Måtte bare skryte litt av de, er jo mange som etterlyser erfaringer fra diverse nettbutikker! Håper at selve leveransen går like smertefritt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer denne.Hadde vogna under en uke etter jeg bestilte=)

Skrevet

Hvor mye blir det i frakt og toll? Lurer på om jeg også skal bestille derfra.

Skrevet

Dette lurer jeg også på? Lurer forresten også på om et sted det selges TFK i Polen?

Skrevet

betaler ikke toll på barneutstyr.Bare et tollgebyr.

Husker ikke prisene på alt sånn,men totalt ble det ganske nøyaktig 4 tusen kr.

Det var TFK jogster twist(bare sportsdelen)det sorte regntrekket med vinduer og pumpe.

Skrevet

Betalte 60 euro for frakt, og 25% av kjøpesymmen i tollgebyr..

Når man bestiller derfra blir alt regnet sammen uten den nederlandske momsen, så er bare å plusse på 25% og det skulle jo da være summen man må ut med:)

Skrevet

Har også lurt på å kjøpe vogn gjennom denne nettsiden. Men hva gjør dere dersom noe galt skulle oppstå med vognen? Må man sende vognen tilbake da eller kan man få reparert det i butikk?

Skrevet

her oppe i nord er det ingen butikker som selger TFK uansett, så ville blitt stress uansett.. Men ser at de fleste har fått ordnet det via butikken der nede, tilsendt deler osv.. Hvis ikke så burde jo forhandlere her i Norge kunne ordne mot betaling!

Men er kanskje noen som har erfaring på dette som kan si noe om det?

Skrevet

Hehe, jeg vil og skryte av babyjungle.nl ;-)

Bestillte TFK joggster twist! Sendte mailer til dem for å høre på forhånd og de svarte på alt!

Min samboer var i nederland for å jobbe men hadde ingen anledning til å gå i butikker for å se på vogner. Så jeg bestilte vognen på babyjungle på kvelden, og to dager senere lå den på hotellrommet hans når han kom hjem fra jobb. Snakk om service fra Hotell Van Der Valk og babyjungle. Det gikk jo kjemperaskt!

I nettbutikken betalte jeg 3650 kr for vognen (sportsdel) stellesekk og det svarte regntrekket. Men når han kommer på flyplassen vil vi få refundert va 690 kr, så hele sulamitten kommer på va 2950 kr :D

Skrevet

Ser du kjøpte stellesekken.. Hvordan er den egentlig? Praktisk osv.. og kan man feste den på vogna?

Skrevet

Det kan jeg svare deg om på tirdags kveld.

Hehe, min samboer er ikke kommet hjem ennå. Jobber fremdeles han! Kjempekjedelig i og med at jeg gleder meg til å se både ham og vognen!

Men tror ikke den kan festes på vognen. Hehe, jeg kjøpte den bare fordi jeg syntes den var så stilig, og hvis den ikke kan festes bruker jeg den som treningssekk til meg selv. :P

Skrevet

hehe.. den er grei.. Jeg lot være å bestille den pga vil heller ha en som kan festes på vogna. Men let my know then..! :)

Skrevet

Man betaler ikke toll på barneutstyr, men et fortollingsgebyr på et par hundre kroner, og så 25% av kjøpesummen i moms, så det blir gjerne i overkant av 1000 kr man betaler når man henter vogna på posten :-)

Skrevet

jeg er også kjempe fornøyd med servicen, svarte på alle 3-4 e-meil jeg sendte de angående vogna, tok ikke lang tid heller. Ble helt paff =) Skikkelig bra nettbutikk =)

Skrevet

Har hørt at det ikke er Airgo setetrekk på TFK vognene når de bestilles i Nederland.Noen som vet om dette stemmer? For hvis det ikke er så vurderer jeg å kjøpe den i Norge. Håper noen kan svare meg...Fort!!

Skrevet

Hva er Airgo setetrekk?

Skrevet

Fikk forklart i butikken hvor jeg har vært å sett på at det er et pustende stoff. var visst ikke alle nettbutikker som hadde det.Vognene blir vist laget med begge deler,airgo er noe dyrer så det var visst noen nettbutikker som bare selger det andre.Har egentlig lite peiling på både vogner og netthandel så velig fint å få noe tips her inne. Blir det opplyst om det er med eller uten airgo trekk tro. Noen som har hørt eller vært borte i dette?

Skrevet

Det står ingenting om dette på hjemmesidene deres, ikke som jeg finner iallefall!

Men det er jo bare å sende de en mail, de er som noen har nevnt lengre oppe her, veldig flinke til å svare på spm på mail!

Skrevet

Jeg har fått vognen hjem nå :D

Det henger en merkelapp på trekket der det står airgo ihvertfall ;-) Og min er bestilt fra babyjungle.nl

Og nå er jeg bare så fornøyd med vognen! Den er 1000000000 ganger bedre enn den forrige jeg hadde. Også er den så fiiiin.

BTW, stellesekken kunne ikke festes på vognen, men det kom jo handlenett med da, så jeg bruker bare sekkken i handlekurven under jeg ;-) Ellers så er det jo så god plass i lommene på vognen, at du får jo med deg bleie, våtservietter, middagsglass, skje, tåteflaske ++

Love it!!!

Skrevet

jeg har bestilt derfra nå, men hvor finner jeg pumpa som passer til? har leita der med regntrekkene og det, men finner den ikke.

håper noen kan hjelpe raskt så det kommer på samme orderen:)

Skrevet

Den er der....

Om du velger bare Trends for kids på den rubrikken der på acessories listen så kommer det opp.

Men pumpe er vel ikke nødvendig?

Skrevet

takk

vet ikke om det er nødvendig jeg, ser bare at alle har bestilt det, hehe. får se hvor mye den koster ihvertfall.

Skrevet

Der det står brand: velger du trends for kids og der det står model: velger du air pump ;)

Skrevet

Oki, du fant den ja.

Her har jeg ikke så langt til bensinstasjonen så det var ikke nødvendig. Du får også med en "nipple" (som de så fint kalte det) som gjør at du kan pumpe den med en vanlig sykkelpumpe. Billigere det ;-)

Skrevet

takk igjen

tok den bare med jeg. kostet 70 kr eller noe. har ikke sykkelpumpe heller, så da er det greit.

er du fornøyd med vognen da? synes du den ser stor ut? noen som har nevnt det, jeg har ikke sett den i virkeligheten men synes den ser utrolig fint ut.

så du hadde kjøpt den blå, den var utrolig fin... hadde valgt den hvis jeg hadde hatt gutt. ble den rosa på oss da, litt spent på fargen, men håper og tror vi blir fornøyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...