Gå til innhold

Vi har fått barnehageplass!!! :o)

Anbefalte innlegg

Fikk brev nå om at vi har fått barnehageplass! Jippi!! :o)

Dette her er barnehage gjennom jobben. Har vel egentlig kommet frem til at vi i første rekke ønsker plass gjennom bydelen. Men har bare åtte dagers svarfrist på denne her, så vi kommer til å takke ja. Så får vi nå heller si opp plassen igjen dersom vi får plass her oppe... :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8742493-vi-har-f%C3%A5tt-barnehageplass-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! Vi har ikke fått barnehageplass vi da, ergelig!!! Vi hadde liksom planlagt ut fra det, men så enkelt skulle det visst ikke være. (full barnehageplass my ass!!) Jeg ser meg litt om etter dagmamma, men er litt skeptisk til dagmammaer og familiebarnehager siden jeg ikke kjenner markedet i det hele tatt. Ingen jeg kjenner har brukt sånn type barnepass heller, kan jo ikke levere gullet mitt til hvem som helst :o)

Så flott da, gratulerer! Da er du iallfall sikret en plass om dere ikke får i bydelen, det er jo kjempe bra!

Har enda ikke hørt noe jeg da. Hørte tre andre som fikk i juli som har eldre barn i Emmas barnehage har fått i hennes barnehage, så tror ikke Sofie fikk. Bestemte meg etter jeg hadde sendt søknaden at jeg skal ha henne hjemme et år til, men hadde vært morro å sett om vi har lett for å få plass her.

Vet du hvilken plass du står på, på venteliste da?

Det går sikkert greit med dagmamma og/eller familiebarnehage. Du tar et intervju med dem, så får du jo et inntrykk av folkene. Og så ber du om referanser. Du får jo også ett inntrykk av referansene du snakker med... Og du som ikke bor på den største plassen, der er det kanskje alltids noen som kjenner noen som kjenner noen??

Er jo en stund igjen til oppstart, så det ordner seg helt sikkert! :o)

Hei Carina!

Gratulerer med bhg.plass!!

Hvilken av bhg fikk dere plass i da? Lille her skal begynne på skrenten..

Rart å tenke på at om noen måneder så har jeg et bhg.barn!! Jobber jo med dem til vanlig, men blir vel helt annerledes å være mamma i bhg!!

Annonse

Vi har ikke fått svar på hvor vi står i køen. Jeg vet at det er mange av de minste barna i kommunen som ikke har fått plass. Vi bor jo som sagt på et lite sted ja, men er ikke noen jeg kjenner som har brukt dagmamma selv, blir sånn via via via bekjente. Har fått et par tips som jeg skal sjekke ut til uken. Som du sier så får man et inntrykk når man treffer personen og ser stedet de bor. Det ordner seg nok, hvis ikke så blir jeg hjemme, i hvertfall til jul så får vi se hva som skjer :o)

Jeg har nå ikke vært den som har vært verst stilt... Jeg har hele tiden hatt i bakhodet at jeg kunne ha jobbet 50% nattstilling. På den måten kunne jeg hatt en rimelig grei inntekt, men faktisk ikke hatt behov for barnehageplass. (Bare litt hjemmekontor på mannen et par dager/måned når jeg skulle få sove litt). Men det er nå kjekt å ha fått plass allikevel, ja! :o)

Annonse

grattis til alle som har fått plass. Fikk svar idag og vi har fått plass på førstevalget :) Men jeg tenker jo mitt om lille Jørgen som skal sitte der å se på alle de stooooooooooore unga og jeg kommer til å tuuuuuuuuute masse i mange dager når jeg leverer han :(:(:(:((((uhuhhhuuuuuuuuuuu

Synes det er synd ikke alle kan få de som vil ja, det er ingenting i Norge som heter full dekning ennå nei!!! Tvitvi til dere uten plass, ring rundt å mas og forhør dere var ett tips jeg fikk om jeg var så uheldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...