Mona2 Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Jeg er gravid med nr. 2 og junior er 22 mnd når den nye kommer. Trenger derfor en søskenvogn. Junior skal gå i barnehage, så tror ikke jeg kommer til å bruke den altfor mye, og er derfor ikke interresert i å legge mer enn 3000 i en søskenvogn. Ser på finn.no at noen selger INSTEP søskenvogn veldig billig. Det står at det er full liggestilling og at man kan bruke softbag oppi. Noen som har erfaring med denne eventuelt andre typer søskenvogn som er rimelige? Har sett mye på GT Safari også.....
feitogflott Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Dette lurer jeg også på..Junior her blir 21 mnd når babyen kommer. Hvor mye koster en instep vogn ca??
SaDa Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har instep enkeltvogn og er ikke fornøyd med den.. Bremsen går opp etter to "rugg". Barnet får ikke sitte ordentlig opp i den, da ryggen halvveis ligger i høyeste stiling. Ikke er det noe form for demping på den, så alt av humper merker barnet veldig godt. Har kun denne vognen fordi jeg fikk den etter niesa mi. Den blir veeldig lite brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå