Fride08 Skrevet 23. mars 2007 #1 Del Skrevet 23. mars 2007 Hmm.. Jeg hadde skrevet et innlegg, men det forsvant. Ligger det plutselig to ute, så vet dere hvorfor.. Først må jeg få takke alle dere supre jenter for lykkeønskninger og varme ord!! Til deg kjære Bula, så håper jeg at dere har funnet ut hva som er eller ikke er. (du mente hva jeg forstod? Ja, ul'en ja.. Som sagt i god morgen innlegget mitt, så var jeg jo redd for at det ikke stod så bra til.. Vel der tok jeg feil og litt til:) Legen skrudde på ul'en og sa bare.. oij, ja her er det ihvertfall egg!! Hehe, gjett hvem som hadde 18-20 store eggposer!!! Litt overstimulert, så legen forstod at jeg var ganske øm.. Trodde det var noe galt jeg, ikke at det var mange egg!! Skal derfor bare sette halv dose av el sprøyten i morgen.. Ja, uttaket blir allerede mandag, og innsetting onsdag! Sa til legen min at nå var han helten min:) Han lo, og lurte på om han fikk være det på mandag også..hehe, de er så greie i haugesud atte:) Ikke nok med det, så prata vi litt med en koselig spl.. hun skulle forklare litt om inngrepet, og gi meg medisinene til mandagen.. Jeg sa til hun, at jeg syns det hørtes ut til å være litt lite smertestillende til det inngrepet.. at jeg tåler veldig mye medisiner før de virker, og at jeg var ganske redd.. Jeg fikk en ekstra smertestillende uten å spør en gang!!! For en deilig start på helgen!!! Stor "knib" på begge sider fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8742265-da-er-jeg-hjemme-fra-ul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå