Gå til innhold

Testen min sier "gravid", men føles ikke slik ...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mer de kjente pms symtomer; magesmerter en uke før mens, som avtar og kommer tilbake ca mens dag (som er mandag ell tirsdag), spotting (!) og hodepine.

Ikke spesielt øm i puppene, men kjenner litt, ikke oppblåst, ikke spesielt trøtt. Særlig spottingen gjør meg nervøs, har ikke hatt det ved tidligere svangerskap (ett).

Er ca 3+1 eller 3+2 i dag, altså veldig kort ...

Noen med erfaring?

Foreløpig anonym

Fortsetter under...

Jeg er 4+1 i dag og følte meg ikke særlig gravid før etter jeg tok testen på fredag :)

jeg har vært veldig trøtt om dagene litt for trøtt hehe. tenkte ikke på at jeg kunne være gravid før jeg tok testen..jeg har heller ingen ømme pupper men det kommer nok, kjenner jeg har vondt i nyra som jeg hadde på slutten av sist svangerskap....håper jeg slipper å være kvalm denne gangen.sist ble jeg kvalm fra uke 9-15!

kjenner jo at det skjer noe med livmora mi har hatt litt vond der i noen dager......det at du spotter behøver ikke å bety noe så lenge det ikke er friskt blod...

når har du termin da?

Innleggene mine er visst rotet til :) Lagt inn to ganger ...

Fikk litt rødt på papiret tirsdag ell onsdag, dagen etter spottet jeg litt. I går, søndag, kom det blod i truseinnlegget - og dette var friskt :( Så jeg har ikke så stort håp, så mange som 50 pst av graviditeter går jo til grunne i forbindelse med mens - og jeg oppdaget det Veldig tidlig ...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...