Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Halloen jenter!

Først må jeg få takke alle for lykkeønskninger og varme ord!

Og til deg Bula: Håper dere har fått klarhet i hva som er eller ikke er..(du mente hva jeg forstod?? :)

Ja, ul'en ja.. Som sagt i god morgen innlegget mitt, var jeg redd for at det ikke stod så veldig bra til, men der tok jeg kraftig feil, og litt til!!

Gjett hvem som hadde 18-20(!) store, fine eggposer!! Joda, det var meg:) Legen skrudde på ul'en og sa bare, ja her var det ihverfall egg!! Hehe.. Litt overstimulert da, så han forstod at jeg har ganske vondt.. Trodde noe var galt jeg, ikke at det var masse egg:)

Skal ta el sprøyten i morgen, bare halve i og med at jeg var litt overstimulert.. Uttaket blir mandag morgen, og innsetting onsdag!

For en fantastisk start på helgen:)

Etter ul'en satt vi inne hos en koselig sykepleier, som skulle forklare litt og gi meg tablettene til uttaket.. Jeg er ganske redd sånne sykehus ting, og trenger mye medisiner viss jeg har vondt og sånn. Så jeg sa at jeg syns det var litt lite smertestillende, og at jeg var redd osv..

Tror dere ikke jeg fikk en ekstra tab uten å spørre en gang!! Deilig!!

Fantastiske folk de i Haugesund!! Jeg sa til legen at nå var han helten min..hehe.. Han lurte på om han kunne få være det på mandag også..Så koselig! :)

Ble litt langt dette, men, men.. Åhhhhhhh, ha en riktig god helg, jenter!!

Kjempestor "knib" på begge sider fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8742116-da-er-jeg-hjemme-fra-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...