Gå til innhold

Noddy og netta i ny tråd.. Tror den andre ble for lang...??


*Netta* har 2 prinsesser <3

Anbefalte innlegg

To fluer i en smekk, tebekaa. Skravle, og samtidig følge med på hovedsiden som er aktuell for meg.. Vi er langt fra de eneste som har opprettet skravletråder på forumene her inne, og ingenting som ikke er for andres ører kommer ut her..

 

Mail er ikke enklere da jeg er på jobb og har oppe minst mulig sider.. Håper du fikk svarene du ønsket deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, høres ut som du er på krigsstien idag!

Huff, egentlig ikke noe å le av, men det hørtes litt morsomt ut fra utsiden, kan se deg for meg med en stor røyksky ut av hodet!! hihi

Sorry ble litt lenge borte her nå, oppdaget at jeg manglet kanel og måtte råkjøre til butikken, kan ikke ha klippekrans uten kanel!!!

Nå skal den heve i 40 min til før jeg hiver den i ovnen...hehe

 

Ja disse gutta er rare, men veldig søte da!

Idag skulle jeg være veldig effektiv, men har ikke gjort en dritt av det jeg skulle, bortsett fra kaka, hmmm....må prøve å løse en oppgave eller to, så har jeg ihvertfall gjort litt skolearbeid!

 

Ser vi har fått kommentarer til tråden vår, er jo bare den andre vi har da, så skulle tro det tok opp så mye plass ;-)

Også er det bare plass til 5 mail i postkassen, så det er svaret på hvorfor vi ikke bruker den...

Ellers er det jo hyggelig å se hva som skjer her inne samtidig som man venter på svar! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er en liten kriger idag >:((((

Sinte folk høres alltid morsomme ut for utenforstående.. Sukk... Derfor hender det at jeg sniker litt rundt på kranglesida og følger med på sidelinja ;) Hihi!!!

Ingen røyksky ut av hodet mitt, riktignok :) Men du skal få lov til å se det for deg om det gjør deg glad ;D Hihihi!!

 

Nei, vi tar nok ikke så mye plass.. De som lurer har nok ikke vært inne på Bli Gravid, hvor det mysser av sånne tråder :) Dessuten var det mer plass, bare jeg som ble lurt av disse tekniske feila som var her en stund :) Nei, vi må bare fortsette tråden vår, syns det er koselig jeg :D De er nok bare misunnelige >:D Hehehe....

 

Om jeg ikke rekker deg noe mer før dagens ekstrahjelp dukker opp, så ønsker jeg deg en superduper dag :)) Jeg er overklar til å trene idag!! Jippiii!!!

 

Snakkes imorra snuppa :D

 

Klemmer**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!!

Håper treningslysta forblir det i noen timer til!!

Ja, greit å kikke litt på kranglesiden innimellom sikkert, så ser man at man ikke er alene.

Jeg har ikke hatt noen humørsvingninger i det hele tatt jeg!

Veldig glad for det, det er S også!! hehe

 

På 2. tri er det også masse 'privattråder', så vi skal bare fortsette med god samvittighet!

Rart, jeg har nesten ikke vært der inne selv om jeg har hørt til der i lang tid nå, gleder meg til du er 12 fullgåtte så kan vi holde oss der inne!

 

Du får holde ut irriterende kunder!

Nå er det like før jeg skal sette inn kaken og da må jeg holde meg nede, så ikke den svir seg! hehe

Ha en strålende dag!

 

Klem **

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!!

Idag hørte jeg babyen vår for første gang!!! puls 145!!

Helt fantastisk!

Desverre satt S i bilen og tok et par telefoner så han gikk glipp av det, men han kan bli med neste gang!

Fikk sm i 3 uker til, så nå skal jeg klare å bli ferdig med innleveringene før ultralyden!! 4 uker og 6 dager igjen nå!

Det jeg trodde var livmor stemte, så den er nå midt i mellom navlen og symfysen, den har vippet fram som hun sa....hva nå det betyr.. ;-)

At jeg har vondt i hoftene ble helt overskygget av hjertelydenlyden!

GLED DEG!!!!!

Neste gang jeg skal dit(20.april)skal hun måle symfyse-fondus også kan vi føre opp på skjema!

Dette er kjempegøy!

:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :)

 

Fikk en stooor bestilling som jeg måtte gjøre meg ferdig med før utskeielser på bim ;))) Hiii!! 600 konfektbiter à 6 kr pr stk :D Velstand!! Hehe... Alltid gøy å få store salg!!

 

Ååååå, så morro å høre babyen da :DDD *sukk* Det må være en helt spesiell opplevelse :) 4 uker og 3 dager igjen til 2.tri :D Jippiiii!! Tida flyr og flyr :D Hihihihiiiiiiiiiiiiiiii!!! Da skal vi på UL :D:D:D:D Masse glede rundt dette temaet ja :) Og til søndag stiger prosenten min fra 89% til 93%, dette går SÅ bra :)

 

Er alt for trett om dagen da, orker ikke gjøre noenting hjemme lenger.. Og brekker meg stadig og oftere... Jeg brekker meg når jeg pusser tennene...!!! Gruer meg til hver gang tenner skal pusses :P Hehehe... Rare dumme kroppen :)

 

Ja, dette ER kjempegøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en kongebestilling!!

Så flott!

Sjokolade for 3600,-!!! Ja den dagen tror jeg ikke jeg opplever!!! hihi!!

 

En ting som slo meg nå er at når jeg skal på ultralyd er du over på 2.tri!

Morro!!

Dette går veldig fort!

 

Kjipt at du brekker deg du og...jeg måtte virkelig jobbe med meg selv for ikke å kaste opp frokosten i dag. Skulle kjøre S til toget, men endte med at han måtte kjøre meg til legen i tilfelle jeg måtte kaste opp på veien! hehe

Håper det gir seg snart da!

Har sittet ute i solen i 30 min og spist en tidlig lunsj....DEILIG!!!!!

Blir nok flere turer utover dagen er jeg redd!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det skal du, for da skal jeg på tidlig UL vettu :)) Glede!!!

 

Møe sjokolade ja!! Når nav skal ha påskeegg til sine ansatte, så tør de å koste litt på seg :)) Tviler på at jeg får noen påskeoppmerksomhet :( De er ikke flinke til å vise at de setter pris på oss her i bedriften :( Til jul får vi sjokolade fra vår egen butikk :P Hehehe... Jaja... Fjorårets(2005) står fremdeles på vent i skapet ;)

 

Mat ja... DET hadde vært no :) Er sulten jeg!! Kanskje jeg skal løpe bort å kjøpe meg en pølse.. Hm... Med rekesalat på :) Nammenamme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du rekedilla??

hihi

Huff, ja dere burde kanskje få noe annet enn sjokolade til jul?

Men skjønner jo forsåvidt bedriften og, det er jo noe de har mye av!!! :-)

Nå har jeg rigget meg til i sola med pledd og vann og bøker, så nå skal jeg virkelig komme i gang med oppgaveløsning!!!

Ingen vei utenom!

Kos deg med pølsa!!!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er usedvanlig godt med reker om dagen, så du sier kanskje noe der :P hehe... Pølsa var god den, men med 29 avbrudd i spisepausa mi, og kvalmen som kom etter matbiten svant gleden litt hen :ppp

 

Å, nå er det bare 7 måneder igjen, så er jeg borte herfra :))) Fulltidsjobben vil da oppholde seg hjemme :P Hehehe... Blir jo bare morro det da :) Er litt lei av denne jobben, jeg er ikke bygd for butikkjobb ;) Jeg er naturlig en glad person, men begynner å bli lei av å øse smil og hyggelige ord over folk som over hodet ikke setter pris på det :( Er jo alltid de som gjør det, men utrolig at de skal være så ufattelig sjeldne :(((

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i serviceyrke, resepsjonist...smile og si velkommen og så kommer det bare sure komentarer tilbake. Alle hos oss skal registreres inn så må snakke med alle.

Også er det koking av kaffe og sørge for at advokater og klagere går ut i pausen mens medlemmene av nemnda går til sitt pauserom, andre besøkende må holdes utenom. Kan være opptil 100 personer der av gangen...ganske slitsomt i lengden!

Men nå skal vel ikke jeg tilbake dit noe mer!!!

hihi

 

Jasså så de ødela pølsa di! Det var skikkelig dårlig gjort!

Jeg har løst to oppgaver...ikke veldig bra, sovnet nemlig, det var så deilig ute!

Men to oppgaver nærmere målet ihvertfall!

Nå skal jeg tisse og så skal jeg se hva neste oppgave går ut på!

Rekker ikke levere noe før vi drar imorgen med denne farten..hehe

Men med tre uker til hjemme SKAL jeg bli ferdig!

 

Nå kommer det vel ekstrahjelp til deg snart??

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer ekstrahjelp her ja, så får jeg sitte å slappe av.. Har brekt meg skikkelig et par ganger, så kanskje jeg skal vurdere å dra tidlig hjem :-O Urk urk!!!

 

Ja, de ødela pølsa mi, både kundene og hormonene :(( Jeg har en konspirasjonsteori her :P Hihihi!!!

 

Næh, får komme meg av her, så får vi snakkes mere imorra :))

 

Kos deg videre ute i sola, din syvsover :)) *misunne* ;)))

 

Klemmer***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Good morning sunshine!!!

Idag har jeg brekt meg også...blæk

Men det gikk over!

Har løst to øvingsoppgaver og har 4 igjen i heftet før jeg kan begynne på de i boka, der er det vel 13 tror jeg...

Får ikke levert i dag ihvertfall...hehe

Men skal gjøre så mange jeg klarer så jeg kan få levert så fort som mulig når vi kommer tilbake fra fjellet.

Ellers kommer S hjem med lillejenta ca kl 13 og så drar vi.

Så det blir kort dag på meg på nett.

Må pakke en eller annen gang før det også, men det kommer jeg til å ta litt etter litt.

Var det så at du måtte jobbe i påsken?

Uansett har du jo noen ekstra fridager til å kose deg med!

 

Nå burde du være på jobb, men det er vel en liten stund til du kan logge på, så jeg bare venter her jeg!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :))

 

Uff, går vi å brekker oss som to gærninger begge to nå da :( Ikke gøy å være på jobb nå!!!!!!! Hvis dette fortsetter vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, dete r helt uutholdelig :( Jeg står å brekker meg når det er kunder i butikken :( Apetittelig :P

 

Skal dere være på fjellet hele påsken?? Jeg må jobbe frem til onsdag, men da er det ferie for meg :))) *glede meg* Tar en liten tur på fjellet vi også i fredelige omgivelser :)) Herlig...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke brekningene gir seg i løpet av påsken ville jeg tatt ut en sykemelding, er jo ikke spesielt kundevennlig at du står og brekker deg bak disken!!

Kanskje du bare trenger en uke?

Jeg har funnet ut at hvis jeg kan sove så lenge jeg vil og ikke stresse går det bra. Idag kom lillejenta og vekte oss litt før 7 og så ble det litt stress med å få henne til skolen og da var det gjort.

Det værste som skjer er at du ikke klarer å kontrollere det og kaster opp i sjokoladen!!!

Huff, det hadde vært helt grusomt!

Bare forklar situasjonen din til legen og se hva h*n sier! Arbeidsgiver kan til og med søke om refusjon av utlegg til sykepenger i fbm svangerskap...

 

Vi skal bare være på fjellet den første helgen, kommer ned igjen man eller tir, så skal vi være resten av påsken hjemme + en tur til svigermor og en tur til mamma og pappa.

Har nok av ting som burde vært gjort her, så S får ta seg av det mens jeg studerer...hihi

Også håper jeg vi kan ha late frokoster i solen!!! Eller lunsj, fremdeles ganske kaldt om morgenen..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får vel gjøre det om det fortsetter.. Får se åssen formen er etter påske.. Lite gøy å kaste opp over sjokoladen ;) Hehehe...

Jeg sa til JE at jeg skal sove så lenge jeg vil imorra, så da får jeg se om ikke det er det som skal til..

 

Kjekt med disse mennene som tar seg av husarbeidet :) hehe.. Jeg prøver litt om dagen, men stort sett går dagene med til å sove.. Sov fra klokka åtte igår og nesten ut :P Og ennå er jeg trett!! Hehe..

Åssen ble forresten tupperwear-partyet ditt???? Glemte å spørre om det jeg.. Var vel for et par dager siden, eller er det jeg som går i surr her?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er deilig å bli dullet litt for, husker jeg også var veldig trøtt, sov fra jeg kom hjem fra jobb til S hadde laget middag, spise og så sove litt til, kanskje få med meg litt på tv og så sove hele natten, og like trøtt på jobb...huff, det fine er at det går over!!! :-)

 

Tupperwearen gikk kjempebra! Ble solgt for 5.555,-!! Så jeg fikk en fin ovnspanne med lokk til stek som tåler -25 til 260 grader! Verdi 700,-.

I tillegg fikk jeg vertinnegave, to grønnsaksskuffer med lokk og ventiler til kjøleskapet, en boks med lokk fordi jeg trakk mitt eget lykkelodd, gave for frammøte(reiseetui til tannbørste)og to gaver fordi jeg hadde to ekstrabestillinger fra to venninder som ikke kunne komme, eggeskiller(sånn til å skille plommen fra hvitten)og trakt i sett og en gummimattesak til å åpne glass eller sette under fat så de ikke sklir.

Så i det fulle og hele tjente jeg gangske bra på det synes jeg!

 

Nå fryser jeg som en istapp her, må komme meg i dusjen og få i meg varmen!

Bare en drøy time til vi reiser nå...Har fått pakke litt, men ikke på langt nær nok...hihi

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, jeg vil og ha Tupperwearparty og få masse masse fine gaver ;) Hehe.. Morro at det lønte seg da!!

 

Godt å høre at trettheten går over, jeg føler meg ganske så ubrukelig om dagen!!! Tror jeg er i den dypeste dalen nå, så det bør igrunn bare gå èn vei herfra :)

 

Å, må nesten si at jeg misunner deg litt nå :)) Men så har jeg bare fem timer igjen selv, så skal helga taes :) Ingen spesielle planer idag... Noe så heeeeerlig!!!!!

Kose dere kjempemasse da, og vær forsiktig!!!! :) Vi snakkes vel tirsdag eller onsdag da, om du får tid til en liten titt :) Hvis ikke ønsker jeg deg bare en superduper påske, så får vi se om ikke vi kan lete oss tilbake til tråden vår etter påske igjen :)

 

*nyyyyyyte vårsola* !!!

 

Klem klem***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en kjempefin påske dere også og så håper jeg kvalmen gir seg snart!

Er jo ikke lenge til du er 3 mnd heller da og de fleste pleier å slippe unna rundt de tider!

Nå må jeg nesten pakke sammen her, tok en deilig dusj og brakk meg etterpå...hehe, digg altså!!

Magen stikker ut, så nå er den faktisk litt i veien innimellom!! Morsomt!

Pass på å ta godt var på deg selv, hvil så mye du har lyst til og få beina opp med gjevne mellomrom(vet du ikke kan gjøre det i butikken, men når du kommer hjem ;-))!

Jeg logger på når jeg kommer hjem igjen, så ser vi hvem som finner igjen tråden vår!!

Ikke lenge til vi kan lage en på 2.tri!!!

Må løpe og pakke nå!!!

Masse klemmer**

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei netta!!

Nå var vi jammen meg havnet på side 3!

Hvordan går det i sjokoladeland??

Siste arbeidsdag før noen fridager nå!

Ikke sikkert du kan gå på nett i dag men jeg prøver likevel...

 

Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heya :)

 

Er ikke mye nett tilgjengelighet i påska.. Men en gang i blandt må jeg jo titte innom for å se om jeg har fått noen melding, og jaggu :)) Det er nydelig med fri!! De siste dagene på jobb var ikke mye hyggelige... Brekninger og hodepine var det dagene bestod av :( Yuckkkk!!!

 

Åssen var påsketuren da?? :) Ble ikke noe tur på oss da, JE ble syk, feber og greier.. Men det er deilig å være hjemme og, bare slappe av og nyte livet :) Nå er det bare to uker til vi skal slippe nyheten vår :D Jippiiiiiii!!! Skal bli herrrrlig å slippe disse unnskyldningene som jeg rister av meg hver helg :(( Spes nå i påska... Huff!!!

 

Neih, du får kose deg videre denne solfylte påskedagen, nå skal vi se på sydenturer ;)))) Hiiihi!!

 

Klemmer***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Huff synd JE ble syk da! Men som du sier det er deilig å være hjemme!

Jeg har vært på legevakten og leid meg krykker, så nå kommer jeg meg litt lettere rundt.

Har hatt skikkelig vondt for å gå nesten hele påsken, men det topper seg når jeg har sittet i bil i mer enn 15 minutter, blir helt stiv og mister kontrollen over det ene benet..........merkelig!

Skal til behandling igjen på torsdag, så da får jeg se hva hun sier, var ganske fin i går, men da gjorde jeg ingenting.

Håper brekningene dine har gitt seg!

Jeg kaster opp ca annenhver dag nå, men er stort sett ikke kvalm lenger, så noe positivt er det...hehe

Så deilig at det bare er to uker igjen til dere er over på 2.tri!!! Dette har jammen gått fort!

Jeg er i min 16.uke og er bare en mnd unna halvveis!! Vips så er vi ute og triller!!

 

Ble det bestemt hvor dere skal reise? Alltid morsomt å se etter turer!!

 

Klemmer ****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii!!! :)

 

Jeg henger med, sånn halvveis... Er mye dårlig om dagen, så imorra skal jeg be om en sykemelding på en uke eller to, brekker meg hele dagen :( Buhu!!! Kaster sjeldent opp, men det hender det og.. Og HODEPINE av all denne sjokoladedunsten.... Nei, jeg håper legen min er enig i at jeg behøver en sykemelding :((( Føler meg nesten pinglete her :P Åååå!!!! Dumme..... >:(

 

Turen er bestillt og betalt :)) Det ble Paris til slutt :))) Vi skal være i ti dager fra 12 juni... Regner med ordinær UL uka før, gjett om jeg gleder meg til alt som har med Juni å gjøre :DDDDDDDDDD Lykke....

Vi har gått ut med nyheten nå.. Det ble litt for slitsomt å holde på en så stor hemmelighet.. Men jeg er jo i min 10.uke nå, hva kan gå galt?! :)) Føler meg myyyye lettere nå :)

 

Ellers da?? Bare vondt du stakkars :( Ikke bra det der!! Var påska fin tross alle smertene da??

 

Ferdig for dagen, men regner med å være på litt imorra før jeg skal til legen... Ha en flott dag :))

 

Klem klem***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Stakkars deg!

Håper du har en like sympatisk lege som jeg har, hun var ikke i tvil, en av oppgavene mine var å koke kaffe til alle på møte, gjerne 20-30 kanner om dagen, så skjønner godt hva du mener med sjokoladelukt(litt det samme som kaffe det for meg)

Også å gå å brekke seg er jo ikke noe særlig når du jobber i en delikat butikk!!

Gratulerer med bestilt tur til Paris!!

Det blir sikkert kjemperomantisk! Fortauskaféer på sommeren der er jo bare fantastisk og så er det så mye kulturliv der!!!

Gled deg! Dette blir en bra sommer tror jeg!

Vi har lagt alle planer på is inntil vi vet hvordan jeg reagerer på bilkjøring om en mnd eller to. Blir ikke flytur ihvertfall, med mindre vi besøker bestemor i england, men det er bare to timer, så det skal jeg komme meg igjennom!

Igår og i dag har hoftene vært snille med meg, men imorgen skal jeg til behandling i Drammen igjen og det betyr ca 1 time i bil(pappa er så snill at han henter meg, så slipper jeg å gå 30 min til toget, ta toget 1 time og så gå 30 i andre enden igjen!

Er veldig spent på formen etter det!

Kvalmen min er så og si borte men jeg har kastet opp annenhver dag i april, 5 ganger så langt! huff...

Ellers er jeg halvveis ferdig med innlevering 1 i siste kurs, bare to igjen etter det, så er jeg klar til eksamen.

Er sykemeldt ut neste uke, så håpet er å få ferdig ihvertfall oppgave 2 og muligens oppgave 3 neste uke, kommer litt an på hvor mye det er å lese.

Har lyst til å være ferdig med alle oppgavene før ultralyd! 2 uker og 6 dager igjen!

 

Masse lykke til hos legen!

Har du fått nett hjemme nå eller blir det lenge til jeg hører fra deg igjen?

 

Masse klemmer og ønsker om at du snart blir bedre!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...