*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har iaffall skrevet to innlegg som bare forsvant i løse lufta..!!! Gledet meg til å lese svaret ditt jeg, men så var det akkurat det samme, TO ganger Buhuu!! Men da kan vi jo prøve på nytt Skal spise reke-baguette nå Med masse sitron og maajones.... Ååååååååååå, så godt det skal bli :DDD Hehe.. Har nok litt sjømat-dille fått jeg Matvrak Jobber alene om dagen ja, men det er greit at de vet det fordet, så kan jeg sløve når kroppen sier at den vil Hehe.. Og i tilfelle jeg må hjem en dag, så er det nok lettere å trå til når de vet grunnen
Noddy78, en av hver! Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Hei! Jeg kom ikke inn på bim i det hele tatt i går etter kl 13.35!!! Var ingenting som skjedde på noen av forumene heller... Jaja, nå er det oppe og går igjen! Håper baguetten din var god!!! Jeg har fremdeles problemer med å gå, skal til osteopat på mandag og se hva hun sier...bare håper det er noe som kan fikses, måtte ha hjelp til å komme meg opp av sofaen i går så jeg kunne gå på do!!!! Nå er jeg gressenke til imorgen ettermiddag, håper ikke jeg trenger hjelp i løpet av kvelden..hehe Kan alltids ringe naboen ;-) Ha en strålende helg! Mandag skal jeg til tannlegen kl 12 og så osteopaten 16.30, så da blir jeg nok ikke på nett, skal innom jobben imellom der og hente tingene mine så den som tar over etter meg kan få garderobeskapet mitt! Klem
Noddy78, en av hver! Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 God morgen! Hva sa svigerfar???? Jeg har hatt problemer med å gå hele helgen, men idag er det bedre, får se hvordan det går etter å ha kjørt bil 30 min, gått til tannlegen, vært innom jobben og så en halv time på tog før jeg kommer til spesialisten... Jeg har begynt å brekke meg igjen!?!?!?! lørdag brakk jeg meg, søndag kastet jeg opp og i dag var det bare viljestyrke som gjorde at jeg klarte å spise før det kom noe opp! Hva skjer?? Trodde dette skulle være over jeg nå! Hvordan er det med deg?? Kvalm??
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2007 Heisann ) Mye tull med BiM om dagen...!!! :-O Fikk mailen din, in case of emergency her på bim igjen Turen i helga gikk kjempefint!!!! Jeg har aldri sett renere lykke enn når vi fortalte nyheten til svigers )))) Det kommer jeg ALDRI til å glemme, det var helt herlig Svigefar satt og holdt hendene mine i fem minutter eller noe, Svigemor bare måpte, tok litt tid før hun oppfatta det, men så kom tårene Søstra hans begynte å grine, og jeg satt og sippa som en unge )) Hehehe... Får tårer i øynene nesten bare jeg tenker på det Litt av en kveld!!! Igår kasta jeg opp for første gang i svangerskapet Spiste litt for mye salt lakris tror jeg, men ikke et saltkorn fikk bli Ellers går jeg bare og brekker meg hele dagen, mest om morran.. Ikke noe hyggelig!! Kjipt at du har begynt igjen da ( Trøst deg med at det er helt naturlig! Selv om det sies at det skal gå over rundt uke 12, så gjør det jo ikke det for alle.. Søstern min gikk kvalm under hele svangerskapet med sin første.. Idag har jeg masse å gjøre, har en stor bestilling på marsipanegg, så jeg er nok litt fraværende, men svarer så fort jeg får mulighet Klem**
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2007 Dytter denne opp, og nevner at jeg er på nett denne uke og neste uke kun fra 10 til halv 3... Må ha ekstrahjelpene mine her litt lenger disse påskeukene
Noddy78, en av hver! Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Hei hei! Nå sitter jeg her og tørker tårene! Så fantastisk mottagelse hos svigers!!! Så søte de var!! Nei nå begynner jeg å gråte igjen...hehe! Synd at du har begynt å kaste opp! Håper det ikke blir hver dag! Du må si i fra til legen hvis det blir så ille at du ikke klarer å få i deg nok næring!! Igår var jeg kvalm, men ikke idag foreløpig, så jeg krysser fingrene for at det bare var litt 'hikke'! hehe Osteopaten trykket skikkelig på noen punkter i baken og vips så kunne jeg gå litt ledigere! Kan virke som om det bare er muskulært, men fikk ikke noe skikkelig svar, skal tilbake etter påske og se mer da, så får vi se hva legen sier på torsdag! Kan jo krysse fingrene for litt lenger sykemelding??? hehe Men har vel ikke det helt store behovet så lenge jeg klarer å gå og ikke er kvalm, bare at det er deilig å være hjemme! Du har litt ekstra stress om dagen skjønner jeg! Påske og sjokolade hører jo sammen! Du får svare når du har tid, ikke stress!! :-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2007 Å, jeg får tårer i øynene selv når jeg tenker på det jeg Hehe.. Disse hormonene asså Definitivt en av mine beste opplevelser )) Jeg er rar.. Eller, kroppen min er rar!! Den får liksom ikke bestemt seg for om den vil være kvalm eller vare vàr. Jeg går fremdeles å brekker meg, men ingen vedvarende kvalme Det skal ingenting til, men den er i hvertfall ikke her ) Ellers sliter jeg med oppblåsthet om dagen. Arrrgh, for en plage!!! Mye skal vi igjennom, ja Nå er det bare 4 uker og 5 dager til 2.tri Teller ned dagene som en gal her jeg ) Hihi Utrolig at jeg er i min 8.uke nå ) Tiden går fortere enn det jeg hadde trodd, utrolig!!! Idag skal jeg prøve meg på Total Step Intervall.. Instruktøren har nettopp vært gravid selv, så hun vet hvordan jeg må ta hensyn til det Gleder meg til å være en av "de gravide" på timen :DD Det taes alltid ekstra hensyn til de.. Jeg er STOLT!!! Litt ekstra stress om dagen er det, men så har jeg ekstrahjelpene mine her tidligere, så det går kjempegreit!! Er litt mer forberedt nå enn det jeg var til jul, også med den viten om at jeg ikke kan stresse denne gangen. Men jeg har fått såpass gode ansatte nå at det er ingen problem overhodet )) *lage marsipankyllinger*
Noddy78, en av hver! Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Jeg kjenner følelsen, kvalm eller vàr, akkurat som jeg var det...skikkelig ekkelt! Og oppblåst ja, hehe, jeg kjøpte jo min første mammabukse i uke 9, og det fant jeg ut i uke 12 var luft...hehe Nå kan jeg bruke vanlige bukser igjen, ihvertfall om morgenen! 8. uke og greier! Gratulerer! 2/3 av 1.tri er unnagjort! Dette går veien! Da er det jammen ikke lenge til det er offentlig heller! hihi Flott at instruktøren din vet hva du skal gjøre og ikke gjøre, hjelper litt på trygghetsfølelsen! Høres ut som om du har det bra med deg selv!!! Det er godt å høre! Kjempedeilig å kunne rope til verden at JEG ER GRAVID!!! hihi Lager du sjokolade/marsipanting i butikken? så GØY!!!! Kan du ikke sende en over tastaturet så jeg får smake!?!? Igår var jeg en snartur og så LITT på babyklær, men tok meg i det, skal ikke handle før jeg er ferdig med eksamen, med mindre det blir salg på noe. Når jeg tenker meg om burde jeg se om jeg finner dress eller noe til vinteren på tilbud...hmm...kanskje jeg må gå imot mine prinsipper?? Vi får se. Nei, de bruker vel ikke så mye sånt kanskje? får lese litt først og se hva jeg kommer fram til. :-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2007 2/3 av 1.tri ja Herlig!!! Skal bli godt å få offentliggjort det!! Rope til verden ja, det skal jeg love deg Hihi!! Er vel godt igang der du? ) Jeg lager marsipankyllinger med pynt og egg med sjokoladetrekk og strø.. Ja, det er egentlig ganske gøy, men akkurat idag vil jeg sitte og sløve!!! Vil hjemhjemhjem!! Hehe.. Bare de vanlige syteinnleggene fra meg Just another day Prøvde å sende, men jeg tror ikke det gikk..? Liker heldigvis ikke marsipan jeg, så det blir lite gumling på hu her Har lyst til å handle babytøy jeg og!! Viiiil!! Som vi kommer til å kose oss med det når den tiden kommer.. Lyserosa små blondekjoler eller tøffe, bittesmå olabukser )) Tykke gensere, jakker og små bukser kommer nok godt med første vinteren, men jeg vil vente til jeg ser hva for kjønn det blir.. Jeg skal ha en ultra gutt-eller jente )
Noddy78, en av hver! Skrevet 27. mars 2007 #10 Skrevet 27. mars 2007 Ja her har vi ropt en stund!! hehe, men det er fremdeles mange som ikke vet det! Rart det der, blir litt pussig å ringe opp en man ikke har sett på lenge, 'Hei, jeg er gravid! Hvordan går det ellers?' Må liksom ta det når mn møtes...hehe Skjønner godt at du vil sløve! Jeg gjør jo ikke annet!! det er deilig! Ikke lenge nå så kommer det noen ekstra fridager! TUSEN TAKK FOR MARSIPANEN!!! NAM!NAM! Kanskje like greit at du ikke liker det, hadde vel gomlet deg god og rund i såfall! hehe Men man blir lei av å gå i lukta hele tiden også!! Tror jeg begynner å bli frisk...nå har jeg plutselig lyst på litt søtere ting igjen, og i går likte jeg middagen! Det er ikke ofte den siste 1.5 mnd! Jeg skal kjøpe inn litt nøytrale klær til å ha i begynnelsen(hjem fra sykehuset og sånn), og så regner jeg med at vi får endel de første ukene uansett, så venter litt med shoppingen til vi vet hva vi har og hva slags kjønn det ble! Husker ikke, men ville dere vite hva det blir på ultralyd? Jeg vil at det skal være en overraskelse, men vi får se! Sparkebukser, bodyer og gensere finnes i så mange farger så går an å heldigvis an å finne noe nøytralt! Ellers har vi bestemt oss for tøybleier, er litt spent på reaksjonen fra folk, min side er helt for, men svigerfamilien er jeg litt mer skeptisk til...hihi, tror de får vite det når babyen har kommet ut! Det har kommet så mye bra nå så det er like enkelt som engangs! Gleder meg til å vaske små babyklær!
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. mars 2007 Godt marsipanen smakte Hyggelig teknologi vi har idag Hehe.. Lukta er grei den, merker ikke stort til den. Ble immun etter to uker jeg Men jeg er litt ekstra vàr nå, så jeg får lett vondt i hodet av denne dunsten som av og til slår mot meg (((( Hjemhjemhjemhjem!! Lyst på rekesmørbrød Nammmmmm!!! Godt du er på rett vei, la det fortsette sånn da, det holder med at en av oss er sytere, stakkart tråd Hehe.. Å, vi skal vite det så fort som overhodet mulig Denne utålmodigheten er umulig å styre!!! Hehe.. Jeg har forresten funnet ut at Telemark Røntgentensenter tar kun 200 kr i egenandel på UL, men jun i henvisning fra legen.. Tenkte jeg skulle godsnakke litt med legen min om to uker når jeg skal på 2. svangerskapskontroll, jeg vil virkelig se barnet mitt!!! Ellers er det en annen lege her som tar uten henvisning til 600 kr med bilder.. Jippi Trengte ikke reise langt likevel jeg Tøybleier er nok lurt det på mange måter, men vi holder oss nok til den mer vanlige engangs.. Deilig å bare kunne kaste shiten og sette på en ny, helt ren ) Hehe.. Sikkert mange fordeler for dere og, så gå for det
Noddy78, en av hver! Skrevet 27. mars 2007 #12 Skrevet 27. mars 2007 Du får holde ut og bestille rekesmørbrød til middag! hehe Ja synes det er på tide at jeg slutter å syte her, har jo ikke gjort annet siden jeg ble gravid føler jeg! Nå er det din tur! Og syt i fulle åndedrag, bedre å få det ut! Hihi, regnet med at dere ville vite det ja! Flott at det er såpass rimelig og nært da! For meg blir det som å pakke opp julegaven før julaften...,men det er ennå lenge igjen! Mulig jeg forandrer mening etterhvert! Barnerommet pusset vi opp for ett år siden(da som gjesterom) og det er i to lyse blåtoner, så hadde vært greit om det ble en gutt, men er det en jente finnes det mye i gardiner, sengetøy, sjablonger og greier, så det går fint! En av fordelene med tøybleier er at barna slutter i snitt 6-12 mnd før de med engangs også bruker man de videre på nestemann. Er rispapirinnlegg til bæsj som man kaster i do, så bare urin man vasker!! Bare for å oppklare evt! ;-) Nå har jeg hengt ut klesvasken i sola! Deilig! 14 grader i nordveggen her, så må bare komme meg ut i sørveggen litt! Prøve å lese noen sider pensum! Men jeg kikker innom med gjevne mellomrom! Klem**
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. mars 2007 Åja, rekesmørbrød it will be Hihi!! Prøvde å spise litt middagsrester fra igår nå, men det smakte ingenting Kjedelig å spise er det blitt!! Blæh!!! *syte syte* Denne julegaven skal det bli meg en glede å pakke opp før julaften Hehe.. Å, såpass!! Hvorfor slutter de tidligere??? Hørtes ikke gæærnt ut det nei Vel vel.. Jeg dveler nok ved engangs likevel... Får sjekke litt ut når tiden kommer Kose deg i sola du!! Gjerne litt for meg og... *lengte*
Noddy78, en av hver! Skrevet 27. mars 2007 #14 Skrevet 27. mars 2007 Oi, jeg sovnet etter å ha lest ti sider....jesp! Utrolig varmt!! Tror jeg har blitt litt solbrent og faktisk! Mat har ikke smakt siden januar for min del, men nå begynner det å ta seg opp! Håper det gir seg snart for din del og! Jeg leste masse på bleiedebatten her på bim og der var det mye nyttig info fra folk som har prøvd selv. Dette er det jeg bet meg merke i: det en del av de sa var at de hadde problemer med å avvenne engangsbleiebrukerne og at de hadde konkludert med at de var for behagelige og tørre til at ungen ville slutte. Tøybleiene blir jo våte og dermed lite komfi når de blir større. En annen ting er at temperaturen i engangs er høyere enn i tøybleier, og jeg lurer litt på om det kan ha en sammenheng med nedsatt spermkvalitet hos menn?? Den har jo sunket drastisk og det har stått på Bli gravid at mannen ikke bør ta varme bad og sove med boxer hvis han har dårlige svømmere...bare en tanke jeg har hatt! Ikke noe vitenskapelig! Her er det opptil hver enkelt hva man vil gjøre og hva man vil tro! Så ikke ta dette som et 'vervebrev til tøybleier' bare noen tanker jeg har gjort meg. Men trenden har snudd, fler og fler velger tøy! ;-) Kommer til å bruke engangs på ferier og når vi er på besøk hos folk, skal ikke være helt fastlåst og gjøre det vanskelig for oss selv, men i det daglige blir det tøy. SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sånn, det var til deg!!! Å jeg må ut igjen!!!! Det er bare vanvittig deilig! Nå er jo klokken stilt og så da burde du få litt ut av solen også når du er ferdig på jobb?? Klem
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. mars 2007 Dette med sædkvalitet har jeg hørt før ja. Vel.. Det er ennå en god stund til vi trenger bleier, så den tid, den "sorg" Kjedelig om ungen skal ha det ubehagelig og vått da..? Mer utslett om man ikke oppdager at de har gjort på seg med en gang?? Bare noen tanker her og Takker for solen, den var varm og god Jeg lurte på å dra å trene etter jobb idag, men er trett og har hodepine, så det spørs om jeg ikke drøyer til imorra.... *gruble* Så får jeg nytt litt av solen jeg og
Noddy78, en av hver! Skrevet 27. mars 2007 #16 Skrevet 27. mars 2007 Nå er du vel ferdig med nettilgang?? Jeg ble ferdig med den ene boken nå så da er det bare øvingoppgaver igjen til det kapittelet og så kan jeg gå løs på neste bok. Håper fremdeles på å kunne levere en oppgave på fredagen! Men det er vanskelig å holde seg inne når det er så fint vær ute! Måtte ta på solhatt nå, ble jo helt stekt i hodet!!! Det våte er mest på slutten når de tisser mer, derfor det er lett å avvenne, når de er små(opptil 2 år) er de tørre og fine. Søsteren min har brukt det på alle 3 og er veldig fornøyd. Men det kommer selvfølgelig an på babyen og da! Noen tisser mer enn andre! Vi får se det an! hihi Også kan vi utveksle erfaringer underveis! For og imot på begge typer! Jaja, husk å drikke masse vann hvis du har vondt i hodet! Og ikke overdriv! Vi snakkes mer imorgen! ;-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. mars 2007 Netttilgang over hvert øyeblikk nå.. Jeg har nektet internetttilgang til ekstrahjelpene mine av diverse grunner, kan derfor ikke vise at jeg sitter her Ja, vi får utveksle erfaring når tiden kommer Er jo fordeler og ulemper ved begge valgene.. Vann ja.. Det er jeg dårlig på i og med at vannet smaker så ekkelt her på senteret Jeg lærer aldri at jeg drikker opp små halvlitersflasker på en-to-tre!! Imorra blir det halvannenliters Ha en fin dag da, så snakkes vi vel imorra Klem klem**
Noddy78, en av hver! Skrevet 27. mars 2007 #18 Skrevet 27. mars 2007 Ta med en 5 liters!! hihi Skjønner at du må begrense tilgangen! Greit at du ikke gjør det når de er der da! Snakkes imorgen vet du! Klem**
Noddy78, en av hver! Skrevet 28. mars 2007 #19 Skrevet 28. mars 2007 God morgen! Ble det trening på deg i går eller tok hodepinen overhånd?? Jeg skal ha Tupperwearparty her i dag og S var så snill å støvsuge hele 1. etg for meg igår, får ikke lov til å gjøre sånt nå. Så idag skal jeg bake klippekrans også kan de bare komme! Ble lurt opp i stry av naboen...hehe, ikke min greie med tupper egentlig, men det samlet mange av mine beste venninder, så det blir jo hyggelig uansett. Igår kjente jeg livmoren skikkelig! Ca 5 cm over symfysen(finere ord for skambenet..hehe), er bare 1 uke siden jeg var hos legen og da var den så vidt kommet opp, så det begynner å gå fort nedi der! Magen er like flat om morgenen som før, men blir større utover kvelden, vekten er litt lavere enn da jeg ble gravid. Gleder meg til magen begynner å stikke ut hele døgnet! Du er vel i full gang med å gjøre klar butikken til åpningstid! :-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #20 Skrevet 28. mars 2007 Heya Jeg hadde musikkteoritime igår jeg, heeelt bortglemt Så treningen er utsatt til idag.. Om orket siger inn senere på dagen da Tupperwearparty Jeg vil komme Hihi!! Morro da!! Prøver å få til et BiM treff her nå jeg, hadde vært hyggelig å møte flere i vår situasjon, ikke bare over nettet Gøy om det blir noe greie på!! Har faktisk gått litt ned i vekt selv jeg. Like greit det, for snart kommer det til å gå andre veien.. Greit å ha litt å gå på Fosteret tar jo det den trenger uansett Gleder meg til å få mage jeg og JE mener han ser antydning, men jeg tror det bare er muskler, jeg har trent i to år, og bygget en liten, søt markanse på magen ) Håper han har rett Hehe.. Butikken er åpnet og klar.. Bare venter på at jeg skal sette igang med marsipanfigurer.... Jeg som er kvalm idag og greier Buuuuuhu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Noddy78, en av hver! Skrevet 28. mars 2007 #21 Skrevet 28. mars 2007 Matlaging og kvalme hører definitivt ikke sammen!!! Spesielt ikke den type varer du driver med! Ugg, Stakkars!!! Oi, var bra du kom på at du hadde time! Kjedelig å glemme sånt! Jaja, trening kommer etterhvert. Idag har jeg faktisk ikke vondt i baken i det hele tatt, håper den behandlingen var det som skulle til! Orket ikke tanken på bekkenløsning nå, lå bare og gråt i langa baner da jeg trodde det. Nå er jeg optimistisk! Skal prøve å gå en liten tur før helgen, skal jo på påskefjellet på fredag. Men jeg tar ikke med meg ski, det tør jeg ikke. Gøy med bimtreff! Jeg har lyst til å bli med på noe sånt når jeg er ferdig med eksamen, før den tid skal jeg bure meg inne og gjøre fornuftige ting!! hihi Tror det er vanlig å gå ned i vekt i starten, kvalm og lite matlyst som man har, så kan ikke være skadelig for fosteret. Jeg blir litt overrasket over holdningen til folk her inne, sier at det er nå de kan spise akkurat hva og hvor mye de vil uten dårlig samvittighet, jeg er helt motsatt, mye mer obs på hva jeg har i meg og at det meste skal være så sunt som mulig! Har ikke lyst på en sukkerunge eller å måtte ta av 30 kg etterpå.. ;-) Koselig at JE tror han ser mage da!!! Det er så godt når de også er interesserte! Navlen min har forandret seg, nedre halvdel har strukket seg litt ut, så det skjer noe!! hihi merkelig å se! Håper kvalmen gir seg snart!
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #22 Skrevet 28. mars 2007 Bra du er blitt bedre da Ingen damer fortjener bekkenløsninghelvetet!!! Så var det vel bare en falsk alarm da, eller at du oppdaget det i tide Nei, denne påsken blir nok snowboardfri for meg.. Jeg tør ikke sjangse på stygge fall som kan være farlig for min lille :-O Det er kanskje like greit, for der vi skal er det T-heis, noe jeg overhodet ikke takler!!!! Så da har jeg en goood unnskyldning til å la være )) Jeg har ikke så mange forpliktelser om dagen, så et bim-treff er akkurat på sin plass ) Jeg fortalte musikklæreren min om nyheten igår, jeg fikk full forståelse for etterhengingen i det siste ) Glad for at jeg sa det, så slipper jeg å ha på meg at jeg er lat og sløv Ja, det er visst ganske vanlig med innstillinga "jeg er gravid, så jeg har lov"...."!!! Jeg fatter det ikke!! Jeg er nesten blitt hysterisk jeg, siden man legger på seg så lett under svangerskapet.. Sunt er vel det jeg forholder meg til, og en liten utskeielse iblandt, men det er jo lov Jeg vil være relativt slank med god, rund mage Ingen skal tvile på at det er en baby der Hehe.. Åja, JE er kjempe interressert Han leste til og med et BAM-blad igår :DDD Herlig!! Hehe.. Også er han så tålmodig!! Hva med S da? Er han og av den ivrige typen?
Noddy78, en av hver! Skrevet 28. mars 2007 #23 Skrevet 28. mars 2007 Hihi, nå var det en kar her med en kjempeballong!!! Måtte nesten ned å høre hva han drev med! Skulle ta ballongfoto i forbindelse med sprenging av en tunnel under feltet ved siden av, så han hadde gått feil, jeg som håpet han skulle sende den opp herfra!!! jaja Godt du fikk sagt det til læreren din da! Gjør det litt mer forståelig om du ikke er i form også! Utskeielser er greit ja, helt enig, skal ikke bli fanatisk heller, men det får være måte på!! hihi bra vi er enige, kunne blitt et hett emne ellers! :-) Er ikke tvil om at jeg er gravid, stikker ut på riktig sted og det er jeg glad for! Har nok et par kg ekstra, men så er jeg høy, så ingen som ser det! Tror dette året med sunn mat, null alkohol(apropos, drømte at jeg drakk et glass vin i natt, hadde skikkelig dårlig samvittighet da jeg våknet, men ble glad da jeg fant ut at det var en drøm! Hadde glemt at jeg var gravid?? HALLO?!?!?!)ikke noe brus og minimalt med godteri kommer til å ha sin innvirkning på vekta i etterkant også, så mulig jeg tar av det overflødige i løpet av ammeperioden! S har en datter fra før så han er litt mer layback, men er veldig obs på magen min og behandler meg som en prinsesse! Deilig! Prøvde å vise han livmoren i går, men han tør ikke klemme på magen min, vil ikke at babyen skal bli flat i ansiktet...hehe prøver å si det til han at han ikke kan gjøre noe skade, men han tør ikke! Nå har jeg satt gjærdeigen og må mekke litt lunsj før jeg skal bake den ut. Lenge siden jeg har laget klippekrans!! Gleder meg masse til å spise den! Og hvis det blir noe til overs har jeg litt i fryseren hvis vi får uventet besøk en dag!
tebekaa Skrevet 28. mars 2007 #24 Skrevet 28. mars 2007 Bare en ting jeg lurer å Noddy og Netta, Hvis dere skal utveksle tanker som kun er for dere to, hvorfor bruker dere ikke den personlige postkassen (som dere får når dere legger inn profilen), eller utveksler mailadresser? Det må jo være mye enklere? Det er overhodet ikke noe problem for meg at dere skriver til hverandre her inne, hopper jo bare over "Noddy og Netta" jeg, da. Er bare litt nysgjerrig siden dere jo har holdt det gående en stund og stadig må lage nye tråder pga lengden... Ikke irritert, bare nysgjerrig:-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #25 Skrevet 28. mars 2007 Oh!! Nå fikk jeg en diiger palle med varer. Fikk visst en del ekstraa å gjøre... Puh!! Greit at jeg har satt opp ekstrahjelpene fra 1500 da!! Jeg er liten jeg, så en ekstra kilo eller to viser seg ganske fort!! Jeg skal ha mage, og thats it Hehe.. Er lov til å drømme, er det ikke??? Mannfolk er rare når det gjelder trykk mot fosteret JE er også livredd der Ligger jeg på en måte som ser feil ut, eller om jeg ligger ved siden av ham slik at hofta hans kommer inntil magen min, så er det passe på med en gang!! Hehe... Rare mannene våre ) Åååååå, jeg er så lei av kunder!! Jeg prøver så godt jeg kan å være hyggelig, men så ser de en helt annen vei med et surt trekk over ansiktet når de sier hei tilbake, hvis de i det hele tatt svarer ((((( Også slenger de penger foran meg eller langt unna meg når de skal betale, selv om jeg kommer med hånda for å ta imot ((( Åsså er de så frekke mange av de!!! Legger varene rundt om kring slik at jeg må rydde etter de.... Dette er en LITEN EKSKLUSIV butikk, ikke en diger matvarekjede.. Det er ikke så veldig lang vei å gå for å finne tilbake til plassen på det de ikke skal ha likevel SINNAAAAA!!!!! Uffe... Jeg høres ut som DEN grinebiteren sikkert, jeg bare ORKER ikke mer!!!!!!! <(((((( Sånne drømmer har jeg også hatt!!! Det er så sprøtt.. Hehe.. Alltid lettende å våkne opp og vite at det er en drøm, eller rettere sagt mareritt!!!! Man drømmer det man frykter Ikke at jeg frykter at jeg kommer til å glemme at jeg er gravid og feste villt, men det hadde vært lite gøy å våkne uten å huske døyt fra gårsdagen med viten om den lille stakkaren i magen vår Urealistisk? Yepp )) Skal bake kake til helga jeg og.. Dåpen til niesaa mi.. Det kan bli spennende må jeg si!! Hehe.. Lurte på å bake en lettkake eller noe, siden søster er på slankern og jeg er litt hysterisk når det gjelder sukkervarer om dagen Tips taes imot med takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå