Gå til innhold

Noen som skal starte m spray nå i helgen eller nærmeste fremtid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Pops,

Jeg begynner på spray på tirsdag. Dette er også vårt første forsøk. Er veldig nærvøs, men gleder meg masse! Når har du forventet uttak?

Lykke til på ferden og håper vi snakkes!

Hei kosejent1!

Bra at d er flere i samme båt omentrent på samme tid :D Vet ikke helt når forventet uttak er... skal spraye fom 25.3 til UL 11.april, deretter er det spray og sprøyter i 9 dager før neste UL. Står ingenting i brev om uttak... Er også litt nervøs, gruer meg til evt bivirkninger :( Nårtid har du forventet uttak? Hvilken medisin skal du på?

God natt!

Hei igjen!

Skal spraye fra tirsdag 27/3 (synarela) og begynne på sprøyter (puregon) tirsdag 11 april. Eneste ul jeg skal på er 20 april og vi skal ha uttak uken etter (uke 17). Gruer meg til alle bivirkningene for jeg er den største pinglen av dem allle!! Lykke til! Gleder meg til å høre fra deg!

Annonse

Hei kosejent1!

Gikk kjempefint, har sniffet 3 ganger i dag. Kan ikke skryte av at d smakte så veldig godt :( Og så ville eg bare nyse etterpå! Regner m at eg må spraye noen ganger før evt bivirkninger melder seg... Ikke lenge til tirsdag, velkommen etter :D Blir morsomt å høre hva du syns.

Gratulerer med vel overstått første spraydag! Eventulle bivirkninger kommer vel om en ukes tid. I utgangspunktet liker jeg ikke nesespray, men skal klare det også når jeg vet hva resultatet kan bli!

Heisann Pops!

Her er det enda ei som skal starte å spraye. I morgen starter jeg på synarela. Hater nesespray så det kan bli en interessant opplevelse når jeg må gjøre det to ganger daglig i hvet nesebor!!!!! Men om det virker så er det jo verdt det da.

Jeg skal begynne å stikke den 11. april og på ul 20 april.... det blir en spennende tid fremover for oss alle.

Lykke til og vi høres. Fint å kunne følge noen som er i samme båt på akkurat samme tid.

Kos

Annonse

Stas!

Jeg begynner med spray på fredag den 30.mars.

-og så skal jeg...*sjekke papirene*...på UL 25/4. Jeg har ikke fått beskjed om når jeg skal begynne å stikke, men det er sikkert fordi jeg er helt ny med IVF.

Hei summerbaby :D

Velkommen i "klubben". Fikk m meg at du nå har sprayet for første gang, endelig i gang!!!

Ser at vi har samme stikkedag og UL den 11. og 20 . april. Jeg skal i tillegg ha Ul den 11. Har du hatt flere forsøk siden du ikke skal ha UL før du starter m stikkinga?

Morsomt at det er flere i samme båt. Kosejent1 har også samme datoer på stikking og UL :o)

Hei Solis74_ IVF-førstegangsreis!

Jeg er også helt fersk og grønn når det gjelder IVF, og derfor er d ekstra fint og ha noen å dele opplevelsen og spørsmålene med.

Gled deg til fredag, da er du i gang :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...