Får 2 tette Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Jeg er blant dem som får urinveisinfeksjon bare av å se en kald benk. Etter at jeg begynte å ta tranebærpiller jevnlig har jeg ikke hatt noe av det i det hele tatt. Nå som er har blitt gravid tenker jeg litt mer over hva jeg spiser. Er det noen som vet om tranebær kan skade babyen? Er det trygt å ta det? Jeg tenker det kanskje er bedre at jeg tar det og unngår å bli syk.... Håper noen vet noe om dette... Klem
Bdancer Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Oi ja... jeg er i samme situasjon. jeg har ikke tatt de. vet ikke om det egentlig gjør noe, for det er vel bare "naturlige" ingredienser. men det er jo vanndrivender - og det er vel ikke bra for gravide. Kan jo kanskje spørre de på apoteket...
Guldamedgull Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har spurt. og cran max er helt trygge!!!
polipe Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Helt trygge ja, som det sies her. Jeg har også sjekket. Brukte tranebær i forrige svangerskap og bruker også nå. Viss ikke er jeg garantert urinveisinfeksjon!..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Hmm...på min pakke står det at den skal ikke taes av gravide førman har snakka med legen om det.Mendet betyr vel at man skal til legen og få diagnosen stilt? For de advarslene på pakkene betyr ikke nødvendigvis at det er farlig. :-)
Får 2 tette Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2007 Takk for alle svar. Da er jeg rolig. Jeg bruker også cran max. Godt å høre det også er andre som bruker det. Jeg kommer til å ta det opp med legen, men skal først dit etter påsken. Godt å kunne slappe av og ikke bekymre seg! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå