Gå til innhold

Da har lille Thea kommet til verden

Anbefalte innlegg

Torsdag 15 mars kl 6 om morgen begynte jeg å kjenne mensmurringer i magen, og skjønte da at det ikke var lenge til fødselen. På kvelden kom riene, først svake og ble så sterkere og sterkere utover kvelden. Jeg var veldig usikker på hva som var ri og masrier. Jeg har hørt at en ri varer alltid i ett minutt. Det stemte ikke på meg. Jeg hadde noen rier som varte i ett minutt og var veldig vonde og mindre rier som varte ca 30 minutter og var ikke så vonde. De var heller ikke regelmessige slik jeg har hørt. Jeg ringte sykhuset ved 2 tiden og forklarte hvordan jeg opplevde riene og fikk beskjed at det hørtes ut som jeg hadde en del timer igjen til fødsel og at jeg da kunne vente litt med å komme. Etterhvert kom de små og store riene ganske hyppig og vannet gikk, jeg fant da ut at det hastet med å komme på sykehuset. Var på sykehuset 3.45 og lille Thea kom 6.18, så fødselen gikk veldig fort!! Ullevål sykehus var veldig bra. Synes alle jordmødrene var helt topp og kjempe flott å kunne bo på pasient hotell, for da kunne far overnatte også! Kan være greit å vite for dere som venter at det er utrolig mas på sykehuset om amming, så kan være litt deprimerende å ikke få det til med en gang. Men det er ganske vanlig at det kan ta noen dager før man klarer det!

Lykke til alle sammen og gled dere!(",)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8741736-da-har-lille-thea-kommet-til-verden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...