Gå til innhold

Noen fra Vestfold her ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann ja, jeg bor i tønsberg, ca 20 minutter unna det da. Vi har termin 7. august vi da, da får vi en sønn! :) Utfra navnet ditt ser det ut til at du er født i '82?? det er je også. hadde vært artig om vi kunne sett om vi har mer til felles å da... ;) er du på msn da?

Jupp.. 82modell... er på msn men forsvinner derfra når vi flytter om en uke. Vet ikke når vi har nett nestedagng da... Vi kan jo treffes en tur når jeg kommer meg nedover:) hører det er litt møter i tønsberg... ! Det er en del til fra vestfold som skal ha i September:)

Til sommeren kan vi ha treff på dagtid og sitte å spise reker på brygga og drikke alkoholfri hvitvin :o)

Jeg er født i 1980 og venter mitt tredje barn... Bor i Tønsberg:) Hadde vært koselig å treffe fler som venter barn på omtrent samme tid. Har tydeligvis med det å bli gravid "alene", har faktisk 4 venninner som planlegger å begynne å prøve med nr 2 og 3 først til høsten så det er litt "ensomt" på en måte og ikke dele svangerskap og barseltid med noen i samme situasjon!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...