Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Slutta å røyke for 2mnd siden (vet det er sent,men klarte ikke å slutte før :-( ) men er fortsatt litt sugen,så jeg spiser sjokolade som en gal..prøver å spise frukt,tyggis og drops for å dempe lysta på sjokoladen igjen da,men det hjelper ikke. . . noen som har noen tips? takk for svar :-) og god helg jenter :-D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8741566-noen-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å gå en tur, er ingen dårlig idè. Jeg måtte ha poser med "Knaskerøtter" klar til enhver tid - og nåde den som tok de fra meg!!! Synes også at lakrispastiller hjelper litt på røykesuget. Selv om det hovedsaklig var kvalmen som fikk meg til å slutte, kjente/kjenner jeg at det er noe jeg vil ha, hele tiden. Kan ikke sette fingeren på hva det er, men jeg tipper det er lysten på å tenne en sigg...Jeg klarer heldigvis å la det være nå, og har vært røykfri siden 010107! Hurra for meg!!!

Jeg røykte i mitt 1.svangerskap, men pga dårlig samvittighet for hva jeg kunne pådra barnet mitt, sluttet jeg å innhalere...? Høres kanskje snodig ut at jeg da følte behov for å fortsette, men det føltes helt normalt å røyke sånn...I hvert fall - Når barnet var født, var det ingen tegn på nikotinskader på morkaken, så jordmor var ganske overrasket da hun hørte at jeg hadde røykt hele svangerskapet. Jeg ønsker deg lykek til med røykeslutt, eller kanskje bare reduksjon av røyking? Alle monner drar, og det er ikke lettere å slutte om du straffer deg med superdårlig samvittighet, i alle fall! For å si det sånn: Jeg tror barnet har det bedre i magen til en lett røykende mor, enn i magen til en mor som er deprimert og trøstespiser fet og søt mat som kompensasjon for røyk! Da kan du jo pådra deg svangerskapsdiabetes, og det som verre er.....!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8741566-noen-tips/#findComment-8751114
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...