Twins i magen <3 Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 på kontrollen i dag viste vekta 91,6 kg. Så da var den grensa nådd... 100 kg neste!! Jaja, får ta det av etterpå..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 hvor mye veide du da du ble gravid? dette er mest beregnet som en side for de av oss som sliter med at vi er tunge før vi ble gravide.......
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Dette er en side for de over 90 kg, folk kan slite med vekta selv om de ikke nødvendigvis er like tunge... Og forresten synes jeg omtrent alle skriver at de er veldig høye i parantes på innleggene sine. Selv er jeg 30 uker, 100 kg og 165 høy...men var under 90 før graviditet - er det en side for meg??? Arg, blir bare litt irritert!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 hahaha... ja så var vi inne på den tåpelige diskusjonen IGJEN! Folk får vel gjøre som de vil vel??? Føler man seg hjemme, så velkommen sier jeg!!!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 dette er vel en side for alle oss som sliter med ekstra kilo og så er det vel egentlig ikke så nøye om det er over eller under 90 så lenge vi er overvektige
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 poenget er at det sårer faktisk litt når man leser innlegg som dette.....jippi endelig kan jeg flytte inn her, for nå veier jeg 90 kg. Er bareså lite gjennom tenkt og skrive noe sånt.......typisk for folk som ikke egentlig er overvektige.....
Twins i magen <3 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2007 Uffda... var overhodet ikke meningen å såre noen her altså. Jeg er 162 høy, veide vel 75 kg+ før jeg ble gravid... har bestandig hatt en enorm bak og lår, så jeg føler vel jeg hører til her da med alle de problemer og tanker det måtte føre med seg. Uansett...prøver å ikke grave meg ned i at jeg kommer til å være diger etter fødselen. Håper det er flere som klarer å tenke slik også
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #9 Skrevet 25. mars 2007 jepp:) jeg ble ikke såra iallefall! Lykke til videre i graviditeten! Det viktigste er hvordan du føler deg, ikke om andre føler du hører hjemme her eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #10 Skrevet 27. mars 2007 enig.jeg er liten(160cm) og rund.selv om jeg ikke veide over 90 kg før jeg ble gravid.men jeg går under kategorien overvekt-fedme.har jo ganske mye å si hvor høy man er.nå veier jeg 100kg.og er i uke 32.føler jeg ikke særlig flott.da er det greit og være på disse sidene å lese at man ikke er aleina om det,selv om ikke alle er like høy og veier det samme.veide 77kg før graviditet,å det var fordi jeg holdt på å slanke meg,å var så flink:-) så ble jeg gravid å bynte med di gamle matvanene igjen.sku ønske man hadde litt mere viljestyrke...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. mars 2007 #13 Skrevet 29. mars 2007 hehe, ja tenkte også på det: du får ikke være her for du er ikke sjukk nok, hahahaha! litt morsomt. nei velkommen skal du være ) og du får trøste deg med at de kg sikkert forsvinner fort som fy etter du har født ) det satser jeg på ihvertfall:o) jeg har tenkt å gå ned mere enn jeg har gått opp, hihi, bra plan, ikke sant ;o)
Twins i magen <3 Skrevet 5. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. april 2007 Ja! Jeg og har tenkt det... bør vel ned i ca. 60-65 kg. Lå der i flere år og hadde det rimelig greit med meg selv...helt til nåla bare gikk en vei Gleder meg til å komme i form igjen jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå