dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 har ikm på torsdag,pleier egentlig å teste 4 dager over (har derfor testet svææært sjeldent),men denne gangen tenkte jeg å teste dagen før. noen flere??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. mars 2007 da var siden oppe igjen jo:-)
Erisa* Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Jeg tror jeg prøver meg på onsdag jeg også! Har ikke IKM før tidligst 1.april, men tviler på at jeg klarer å vente så lenge!
Gullblomst Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har IKM mellom 28-30 mars. Jeg bruker imidlertid ikke å teste. Jeg blir så deprimert av negative g-tester at det er bedre for meg å bare vente til tanta kommer. Dersom jeg er så heldig, og ikke har fått tanta til 1.april så tester jeg nok...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2007 så gøy da,da får vi rotte oss sammen. har ineg symptomer jeg da,så har ikke mye håp,men er jo alltids litt spennende uansett.
Erisa* Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har hatt litt spotting de siste 2 dagene, så jeg lurte på om kroppen min bare lurte meg og tanta var på vei. Men jeg har ingen PMS symptomer, og blødningen har gitt seg (var bare litt brunt i truseinnlegget; sorry detaljer..), så nå begynner jeg å tenke festeblødning! ÅÅÅ, så teit av meg, det er jo sikkert ikke det; har aldri hatt det før, og knapt hørt om det før jeg kom inn på BIM, men så kan jeg ikke la vær å håpe heller... Håpløse hypokondergravide meg! S Som du ser av nicket mitt har jeg allerede begynt å håpe. Gjett hvem som blir skuffa når tanta kommer, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå