Gå til innhold

Hjelp meg... Jeg er visst overstimulert...

Anbefalte innlegg

Hei dere

Var nettopp på UL og der fikk jeg beskjed om at jeg var overstimulert!! Legen lurte på om jeg er mye dårlig og uvel, men det er jeg jo slett ikke! Det eneste jeg kjenner er at jeg er sliten og trøtt, men ikke uvel eller kvalm og sånt.. Kjenner ikke noe ubehag i underlivet.

Så på UL'en så han at jeg har maaaange egg og fin slimhinne.. Samtidig sa han at det nå blir et "sjansespill" for hvilken dag jeg skal sette eggløsningssprøyten. Så etter ca 30 sek betenkningstid kom han frem til at jeg skal sette eggløsningssprøyten søndag kveld, og uttaket blir da tirsdag. Og da kan det godt hende at eggene mine ikke er gode nok for befruktning. Og så fikk jeg beskjed om å forberede meg på å bli uvel i helgen!!!

Så nå er jeg frustrert. Noen som har erfaringer rundt dette dere kan dele med meg? Please??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8741144-hjelp-meg-jeg-er-visst-overstimulert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeger overstimulert for andre gang:

1. gang 27 egg - mage som en basketball og veldig mye ubehag . ingen gravidiet. 5 egg på frysen ingen gravidet av disse heller

2. Jeg er igjen overstimulert nå. Litt oppblåst mage. Veldig trøtt. Dette skjedde i forbindelwse med eggløsningssprøyten. Veldig tørst!!!! Kan ikke drikke mye for da får jeg hodepine og blir uvel. Sover og drikker hele dagen. Hvis jeg gjør for mye blir jeg helt utslitt...får vite resultatet av forsøket om en uke......ja, ja dette er nok det siste forsøket mitt......(har tatt 5 tilsammen + 1 frys) - fikk 8 egg denne gangen 5 ble befruketet og 2 satt inn.

Hei puppi1

Takk for at du delte dette med meg! Jeg har ikke vært noe dårlig i helgen, bare bittelitt murringer i magen på lørdag kveld. Jeg fikk beskjed om å ikke ta mer Gonal-sprøyte (satt siste torsdag), og eggløsningssprøyten satt jeg i går kveld. Er kun veldig trøtt og sliten. Samme her, kan ikke gjøre mye før jeg blir utslitt. Men ikke noe smerter eller ubehag i magen... Skal på uttak i morgen tidlig.

Så nå bare lurer jeg, er det noe veldi galt tro, siden jeg ikke kjenner noe? Legen sa jo at jeg muligens ville få veeeldig vondt i løpet av helgen. og med vondt, mente han smerter i magen, kvalme, pustevanskeligheter...

Hmmm... Ikke til å bli klok av dette her. Jeg får bare holde ut og krysse alt jeg har i morgen for noen gode egg etter uttaket....

Lykke til du også!!!!

Klem

Jeg ble dårligere etter at de satt inn eggene og hvis man blir gravid er muligheten store for at overstimuleringene blir verre.....men sjekk med legen din. Jeg skal ikke skremme deg, men jeg føler meg helt r... om dagen og har lyst til å være på jobben og ikke her på sofaen.

Hater akkuratt nå alt som har med prøverør .......fryser og dupper av litt innimellom osv.....life sucks.....

Æsj, det høres ikke bra ut, puppi. Det er stusselig å ligge på sofaen når man heller vil være på jobb!! Vet alt om det.

Du har ikke skremt meg, det er bare bra at du forklarer hvordan du har det. Jeg har også lest litt i helgen om dette her på nettet, og jeg ser at smertene ofte kommer etter innsetting... Jeg får få en grundig gjennomgang med legen i morgen.. Har jo store planer om å reise til fjells i påsken, og da er det jo kjipt hvis jeg skal bli dårlig en hau av mil unna sykehuset...

God bedring og lykke til!

hei lillingønske

vil bare ønske deg lykke til i morgen,det går nok bra skal du se..:0)

jeg var overstimulert og hadde øm stor mage før egguthentinga,men slet egentlig mere etterpå..

jeg fikk ut 30 egg så de var litt bekymra,jeg hadde vondt i ca 10 dager etterpå,så ble jeg litt bedre dag for dag..

det er en stund siden,er nå på mitt 3fryseforsøk,mitt fjerde tilsammen.

lykke lykke til i morgen

Annonse

hei

etter uttaket virket alle veldig negative,som de sa:

vi er ikke ute etter kvantitet men kvalitet..

jeg dro hjem og var egentlig super deppa og trodde jeg hadde fått en haug med dårlige egg..

jeg orka ikke og ringe inn dagen etter,så det måtte sambo gjøre..

gjett om jeg var overrasket da han fortalte at 20 av eggene var befruktet:)

da vi kom inn dagen etter fikk vi høre at 14 egg var egnet for frys,så vi var kjemmmmpe glad..

vi satt inn et 4delt egg første gang,og etterpå har vi satt inn 7delt og 8delte egg av topp kvalitet..

virker som at jeg har dårlig forhold i livmoren,for eggene har vært bra men ikke festet seg hmmmm

dette skal nok gå bra lillingønske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...