Gå til innhold

Da blir det ks på St.Olav for meg.....om 19 dager!!!!

Anbefalte innlegg

Har vært til flere samtaler på StOlav. Jeg har blitt tatt på alvor, og blitt møtt med forståelse. Jeg har vært i samtaler med jordmor og overlege. Herlige mennesker begge to.

Dette er mitt fjerde barn. Har født vanlig gangene før, men to av fødslene har vært med komlikasjoner. Så opplevde jeg at pappa i en alder av 48 år ble feilmedisinert på sykehuset (i 2001), og ble lam, blind og mistet språket. Alt i alt har dette kokt sammen til ei stor suppe, som har gitt meg fødselsangst.

Må si jeg gruer-gleder meg til ks. Det å skal gå igjennom noe som jeg ikke har gjort før. Men jeg gleder meg mest.......selvfølgelig. Gleder meg til alt er over, og få holde jenta....... Og det er jo kun 19 dager igjen.

Til dere som har tatt ks på StOlav.....Hvordan var det?? Følte du deg tatt vare på?? Hvordan var smertene etterpå??

Har jo hundrevis av sp.mål......men kan jo ikke få svar på alt. Ikke er vi alle like heller, så opplevelsene er jo forskjellige..........

Dette ble litt utlufting av tankene i hodet. Er så glad for at jeg får ks, og at de negative tankene har sluppet litt taket. Men det jeg er spent på nå, er om fødselen starter før??!! Håper ikke det, men ks blir gjort 6 dager før termin. Får håpe snuppa holder seg inne til den 11.april.

Lykke til alle som søker om ks, og lykke til all som som ta ks......

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...