Gjest Skrevet 23. mars 2007 #1 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei dere Var nettopp på UL og der fikk jeg beskjed om at jeg var overstimulert!! Legen lurte på om jeg er mye dårlig og uvel, men det er jeg jo slett ikke! Det eneste jeg kjenner er at jeg er sliten og trøtt, men ikke uvel eller kvalm og sånt.. Kjenner ikke noe ubehag i underlivet. Så på UL'en så han at jeg har maaaange egg og fin slimhinne.. Samtidig sa han at det nå blir et "sjansespill" for hvilken dag jeg skal sette eggløsningssprøyten. Så etter ca 30 sek betenkningstid kom han frem til at jeg skal sette eggløsningssprøyten søndag kveld, og uttaket blir da tirsdag. Og da kan det godt hende at eggene mine ikke er gode nok for befruktning. Og så fikk jeg beskjed om å forberede meg på å bli uvel i helgen!!! Så nå er jeg frustrert. Noen som har erfaringer rundt dette dere kan dele med meg? Please?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8741018-hjelp-meg-jeg-er-visst-overstimulert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå