coscos Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Synes det er så deilig at det er blitt så mye lysere, og nå på søndag så går vi også over til sommertid. Enda bedre! Har liksom vært en litt merkelig vinter, synes jeg. Masse snø når det først kom, men ikke så mange fine vinterdager, så har liksom ikke fått benyttet meg så mye av snøen (bare et par korte skiturer). Og, er derfor veldig glad for at snøen nå ser ut til å være borte for godt. Ifjor hadde vi snø i hagen til begynnelsen av mai, men nå kan vi begynne i hagen allerede nå. Gleder meg til å gjøre i stand rundt huset, pynte litt før babyen kommer i begynnelsen av mai. Andre som også har fått vårfornemmelser? Ha en fin helg alle sammen!
Kaosmamma' n Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Har begynt å tørke klær ute, lukter helt herlig av frisk vårluft, især i sengeklær. Det er vår!!
amilde 11.06 Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Vårfølelse her også! Har solt meg på verandaen i dag og hørt på fuglesang og snø som smelter i sola. Men her vi bor er det fortsatt masse sne. Tar nok en stund før den smelter. Men bare det at der er lyst gjør at jeg får masse energi. Hurra for våren!
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Det går mot VÅR Og mot fødsel. Det er så herlig!!! Jeg blir i så godt humør av tanken. God helg!
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Det går mot VÅR Og mot fødsel. Jeg blir så godt humør av tanken!!! God helg!
nicco Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Yes, jubler for det! Synes alltid det er et skille når en kan gå ut med ungene etter middag, og et nytt skille når du kan gå ut etter barneTV. (i lyset mener jeg) Eneste som er litt slitsomt med denne tida, er at det er så bløtt ute, alle blir fort skittene......og det blir så innmari mye klesvask!! Men nå er det sol og fint, så vi håper det tørker opp litt.
Lilleprins og mamma Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 Jeg jeg jubler sammen med alle dere andre nå som det går mot vår! Vært ute i går og i dag og ordnet litt opp rundt huset. Det er så deilig. Om 4 uker så er lillebror her sammen med oss og da kan vi ut og trille i det fine været. Jeg elsker våren!! :-)
Ma-i Skrevet 25. mars 2007 #8 Skrevet 25. mars 2007 Jeg er av de som IKKE jubler for våren, nå er det igjen med vinduer og skalking av luker for pollensesongen starter. Er veeldig pent å se på alle vårblomstene og at lyset kommer, men slitsommere enn før å skulle dra med kollektivt og gå i parken i byn. Et par tøffe uker i vente til man venner seg, men hyggelig med vårlyset det er det ja. Kløen er startet og hovne øyne og pusteproblemer om natta er her, så ja kan trykt si at Vårfølelsen har kommet ... det er alltid en overgang og første uka er værst, men det er vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå