turbomamma4 Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Var på 3D UL i går. Fantastisk og anbefales alle! Vikelig verdt pengene. Men etter alle hans målinger viste terminen 29 april. Termin fra ordinær UL var 11 mai.....Kan jeg dermed håpe på noe før? Har alltid (3) ganger gått over tida. Vet at sykehus nok ikke vil ta hensyn til ny termin, men jeg håper jo da. Noen med erfaring?
Kine83 Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Jeg hadde tatt utgangspunkt i terminen jeg fikk ved den ordinære ul'en. Dette fordi jeg ikke ville ha skapt for høye forventninger om å føde før... Gjorde det med førstemann og endte med å gå nesten 14 dager over termin.
Fire småtroll Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Trodde ikke de kunne flytte terminen etter sein UL jeg, nå vokser jo ungene individuelt, og er ikke like store lenger. Noen er små og noen store, en fødselsvekt på 3kg er jo like normalt som en på 4kg. Men jeg skal ikke si noe sikkert selvfølgelig. Jeg har termin 10.juni og var på UL i dag, og siden ungen var større enn gjennomsnittet fikk jeg beskjed om at jeg nok får en stor unge til fødselen, men ingen flyttet terminen...
ninsoer Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 tviler på d for etter uke 20 vekser fostrene veldig forskjellige..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Kan nok hende du føder får tiden..men de går vel etter den du får på ordinær ul tror jeg.
Emma:) Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Dattera mi ble født på den terminen som ble satt på 3D-ul, og ikke ordinær ul som var en del dager senere..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Det går ikke ann å måle riktig termin etter den ordinære. Grunnen til at den er rundt uke 17-20 er for at frem til da vokser alle fostre likt, etter det så vokser de ulikt, slik at det ikke går ann å sette riktig termin.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 De 2 siste ul mine fikk jeg oppgitt ny termin på 21.03 ordinær er 27.03 men de sa at det er ikke noe de forandrer på så seint i sv.skapet. Den blir ikke reel pga at da er barnet så stort! Vet ikke om det var svar på spørsmålet ditt jeg? Forhold deg til den du først har fått oppgitt du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå