Gå til innhold

litt lei meg i dag...!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er så lei all sladder, rykter som ikke er sanne og folk som snakker bak ryggen på en..

Alt dette med graviditeten er bare stressende for tiden.

Da jeg fortalte om graviditeten til en venninne sa hun bare "oi, du skal vel ikke beholde? du er jo bare et barn selv"- litt sent og ta abort ja.. jeg ble skikkelig lei meg, og trodde jeg skulle begynne og gråte på stedet..

Klarte ikke og være sosial og blid resten av kvelden (skulle ut med jentene).

Og når folk kommer og spør om jeg er gravd for de har hørt det av den, som har ørt det av den, som igjen har hørt det av den.

Jeg er bare skikkelig sårbar for tiden, og jeg klarer ikke og la vær og ta meg nær av slike kommentarer. Slike folk klarer faktisk og få meg til og angre på de valgene jeg har tatt.

Har bare lyst til og flytte laaaaaaaaaaaaaangt vekk!

Fortsetter under...

høres ikke bra ut, du får tenke at du har tatt det valget som har vært riktig for DEG, og DRIT i alle som snakker...!

Keep your head up.

Hvor gammel er du forresten?

Jeg skal og bli alenemor, og visste at det ville bli jeg alene om jeg valgte å beholde...lurer ofte på i disse dager om jeg velger riktig vei, siden barnefaren har gitt klar beskjed om at han ikke vil ha barn med meg nå.

Men jeg føler det er det riktige valget å beholde det, og det kommer sikkert til å bli litt prat om det og, men det får jeg bare tåle...

God helg:O)

Cheer up:)

'trøstekleM'

Jeg skriver under på den... Jeg har ikke angret en dag på valget mitt, og de får meg heller ikke til å angre, men jeg er så DRITLEI av folk som skal blande seg borti livet mitt og som spør og graver om pappaen i stedet for å stille opp for oss... Er i denne situasjonen vi virkelig finner ut hvem som er våre ekte venner!!

hva du enn gjør: ikke hør på de!!

uansett omstendigheter, kommer den lille til å bli det beste som noen ganger har hendt deg! i stedet for å revurdere om du skal beholde, hadde jeg revurdert vennene mine!! sånn er det med den saken! de skal jo liksom støtte deg! alle mine venner som har fått høre at jeg skal bli alenemamma har bare gitt med masse god støtte. jeg også VET at det ikke kommer til å bli bare lett, men prøv å se løsningene i stedet for problemene det hjelper! også har du mange likesinnede her inne, som bedre enn mange andre vet åssen det er å være du :)

Annonse

jeg begynte å tvile på min beste venn. han spurte om jeg skulle ta abort for jejg kunne jo ikke bli mamma så tidlig! han fikk klar beskjed om at det ikke var aktuelt og da godtok han det. og er kjempe støttende og gleder seg nesten mer enn meg nå :)

nå som jeg tenker på det så tror jeg ikke han mente noe vondt med det, men ville heller være sikker på at jeg hadde tenkt meg godt om og var sikker på det jeg gjorde..

men alle som sier sånt kan jo ikke mene det sånn. så ta fram sila! det er ikke alle venner som er venner når man tenker seg nøye om.

Huff, jeg forstår sååå godt hva du mener...

Jeg er i uke 37 og har opplevd akkurat det samme som deg...

Mange av mine venner prøvde å overtale meg til å ta abort og fortelle meg hvor mye ansvar ett barn var...

Noe som gjorde ting enda værre var å få null støtte fra familien.. De ville heller ikke at jeg skulle ta vare på barnet og prøvde å overtale meg...

Jeg lot meg absolutt ikke overtale og tenkte først på hva jeg ville....... Og jeg har ikke angret ett sekund på min avgjørelse til å ta vare på babyen....

Så klart har jeg hatt dårlige dager hvor jeg har vært usikker på meg selv og om jeg har gjort noe feil, men det går fort over...

Er man ikke voksen når man blir foreldre(mamma) så BLIR man det!!!!

Klem fra meg..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...