Gå til innhold

spm ang bringebærblad-kapsler.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte en eske for en uke siden, og på den står det at jeg skal ta en tablett to ganger daglig, men har lest her at mange tar både 4 å 6 hver dag....kan jeg også øke dosen selv om det står 1 to ganger for dag, eller er det forskjell på typene????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert greit å følge det som står på pakken, og ikke ta mer enn det.

Om det er forskjell på forskjellige merker som selger bringebærblad-kapsler vet jeg ikke. Jeg har ikke hørt om noen som tar mer enn to ganger daglig enda.

Skrevet

2 morgen og 2 kveld sa JM... og ho har ikke sett pakka mi engang.... Den pakka mi er forøvrig en boks da men....

Skrevet

det er nok lurt å holde seg til det som står på boksen.. på min kan jeg ta 2-3 morgen og kveld.. holder meg til 2 jeg da, syns 6 piller om dagen er veeeeeldig mye. merker at det hjelper hvertfall, oftere kynnere enn før:)

Skrevet

De kapslene jeg tar skal jeg ta 2-3 kapsler 2 ganger daglig.

Solaray er merket jeg bruker.

Ville nok fulgt det som står på esken, for det kan jo være du har en annen type.

Skrevet

Det er sikkert forsjellige merker på mine står de 2-3 tabletter 2 ganger daglig. Så dine er sikkert sterkere. Så eg har villet holde meg til doseringen som er anvist.

Skrevet

Jeg ville fulgt det som står på eska.

Jeg kjøpte en boks i dag, og på den står det 2-3 kapsler to ganger daglig, så det er sikkert mindre virkestoffer i hver kapsel enn i de du har kjøpt.

Skrevet

Tror det er litt forskjell på typene. På min boks står det at at jeg skal ta 2-3 kapsler 2 ganger dagelig. Leste også et avisinnlegg and bringebærblad-te. Der stod det at man startet ofte med dette ganske tidlig, men økte dosen etterhvert. At det egentlig ikke hjalp stort påå fremskynde fødselen, men hjalp veldig bare fødselen var igang. At det skulle bli en lettere fødsel o.l. Noen nevnte oxo her inne at man ikke skal kombinere omega-3 og dise bringbær-kapslene. Virkningen ville da i så fall forsvinne helt...

Men i alle fall--- Lykke til :)

Skrevet

De jeg tok stod det på pakken at jeg skulle ta 2-3 stk 2 ganger daglig

Skrevet

De jeg kjøpte på helsekosten stod det 2-3 kapsler 2 ganger daglig på. tror fabrikanten het solaray eller noe. det er sikkert forskjell på typene, men man bør nok følge det som står på!

Skrevet

jeg tar to om morran og to om kvelden, er i hvertfall det som står på min, men mulig det fins flere typer

Skrevet

på mine står det to stk to ganger daglig....

Skrevet

hva hjelper bringebærbladkapsler mot?

revning?

eller var det bringbærblad-te det?

Skrevet

Du skal følge det som står på eska, viktig, og ikke ta flere:) De er forskjell fra produsent til produsent! Den jeg har står det 2-3 kpsl 2 ganger daglig... Men jeg for min del tar bare 2 om dagen, men har nå tenkt å trappe opp de siste 2 ukene til 4 for dagen:) Så de kpsl du har kjøp e nok sterkere enn dem jeg har!

Skrevet

HI:

Det er forskjell fra produsent til produsent, så du skal ikke øke dosen! Forhold deg til det som står på esken/boksen:)

Skrevet

det har skjedd noe pussig her.........jeg ser at jeg har fått mange svar, men når jeg trykker meg inn kan jeg bare lese mitt innlegg, og ikke noe annet........rart!!! Får håpe at det ordner seg til i morgen:-)

Skrevet

nå fikk jeg lest svarene.....tusen takk!!!! Da holder jeg meg til det som står på esken....høres jo mest logisk ut også;-)

Skrevet

Spurte jordmora i dag, ho sa at jeg ikke burde ta dem før de to siste ukene før termin. Men min termin er to uker før ul-termin...Så jeg tar noen nå og trapper litt opp om et par uker. Har altså fire uker igjen til ULterminen.

Skrevet

Hvorfor skulle man ikke ta de tidligere enn to uker før terminen? Dama på helsekosten sa man kunne starte to mnd før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...