Gå til innhold

Vi var på babysvømming for første gang i går!

Anbefalte innlegg

Og det var så koselig! Bolla elsker vann og han plaska med beina og så helt salig ut, hihi.

Jeg hadde vært litt engstelig for at han skulle bæsje i vannet, men det slapp vi heldigvis (har jo badebukse da, men..) Bolla var altfor opptatt med badinga til å tenke på å bæsje, må vite.. hehe :o)

Ellers vil jeg anbefale babysvømminga på Domus Athletica til de som lurer på å begynne. Vannet var passe varmt og instruktøren har jobbet med babysvømming i 12 år og var kjempehyggelig.

En annen stoooor fordel med babysvømminga, var at bolla ble så sliten at han sov fra 20.30 til 05.15 i ett strekk! Det var veldig deilig :o)

Fortsetter under...

så deilig da :) Vi skulle ønske vi kunne dra på babysvømming (KAN jo selvfølgelig, ingen som hindrer oss...) men mange sier at babysvømming kan fremprovosere astma og allergi der bana er disponert for dette, dette er vår. I tillegg hadde han jo RS, der vi også har fåått vite at han er spesielt utsatt til å få astma.... unngår derfor babysvømming :( Det ser utrolig koselig ut på bilder osv..vi får bare vente til han kan bade i sjøen.

så koselig da :) På grunn av at junior er disponert for astma og allergi og i tillegg har hatt rs som forsterker dette må vi holde oss unna babysvømming :( Det ser og høres koselig ut og vi skulle ønske vi kunne gjøre det. Men vi får vel bare vente til han kan bade i vannet ute om sommeren.

Annonse

ehm, dinbaby er helt merkelig idag, så når jeg ikke fikk opp innleggene når jeg trykte lagre, trodde jeg de ikke var kommet med, og prøvde igjen.. Derfor jeg gjentar meg selv, med litt forskjellig ordlyd...

Annonse

Til deg som lurte på det med badebleie: På den babysvømminga vi går på er det påbudt med babybadebukse (av samme stoff som vi har badetøy i) som sitter stramt rundt lårene slik at evt. avføring ikke kommer ut i vannet. Det var også presisert at det ikke var lov med engangs badebleier (er også mange som sier at de engangbleiene er håpløse fordi de blir klissblaute gjennom og kjempetunge).

Ellers er det bare å glede seg til å bade med babyene, det er stor stas!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...