Gå til innhold

Noen som har erfaring med BabyComp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg bruker babycomp, men begynte i januar, så jeg har ikke fått brukt den så lenge. Det tar litt tid før den kan "lese" syklusen din. Du måler temp hver morgen og dette lagres sammen med info om tidspunkt for mens,sex etc. Deretter skal den da altså etterhvert finne ut når du er mest fruktbar og dette vises vha symboler. Tempen synker før eggløsning og stiger etter. Ved en graviditet holder tempen seg høy en stund. Om man ikke har blitt gravid etter noen mnd bruk kan man visst sende inn apparatet til buena ventura som lager en utskrift av de lagrede dataene.. og dermed finne ut hva som evt er galt. Jeg har ikke blitt helt klok på compen min ennå, men de to som har hatt den før meg ble begge gravide ved hjelp av den....

Har ikke prøvd den selv. Men vet om ei som har prøvd. Hu brukte den i 1 år, ble ikke gravid (desverre). Men hun sa at den ødla sex-livet helt. For hver gang hun hadde eggløsning så måtte de liksom ha sex! Så det ble ikke noe intimt med det lenger, så hun sa at det tæra på forholdet mellom hun og samboeren.

Men det er helt sikkert noen andre som har positiv erfaringer med den!

jeg har brukt ladycomp leeenge, nesten det samme, bare ikke like mange ekstra finesser.

de er kjempelette å forstå, easy å bruke og kjempeflotte til planlegging.

jeg er suuuperfornøyd :)

absolutt verdt pengene.

kan også brukes som prevensjon etter fødsel

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...