Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mener ikke å si imot alle dere som har skrevet under på kampanjen altså, for jeg er helt enig i at det er irrierende med disse anonym-folka som bare slenger drit. Men, jeg tenkte bare på en ting: når vi er en del av et forum som fungerer veldig bra slik som dette, så blir det liksom til at vi blir litt kjent med hverandre etterhvert. Derfor opplever man seg kanskje ikke som like anonym bak nicket sitt etter en stund. Og sånn sett kan det hende man noen ganger ønsker å være helt anonym fordi man vil stille noen spørsmål her inne som man synes er litt pinlig eller vanskelig eller hva som helst, da er anonymknappen veldig god å ha. Ikke for å lage kvalm, men rett og slett fordi man kanskje ønsker svar på noe man synes er vrient å diskutere (også under nicket).

Et alternativt forslag er derfor at vi bare er enig om å ALDRI svare innlegg som åpenbart er "kranglete", men beholder anonymknappen for det den egentlig er ment for..

Er jeg helt på jordet eller jenter? Bare si det altså. Som sagt er jeg helt inneforstått med ønske om å fjerne knappen, men er det fare for at vi mister noe ved å gi etter for disse drittsekkene som bare vil lage kvalm? OG: blir vi egentlig kvitt problemet selv om man tar bort anonym? Man kan jo strengt tatt bare lage seg et ekstra nick om man er veldig gira på å drive å slenge drit her inne....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8740368-dette-med-anonymknappen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei

Vet du, er faktisk enig deg, selvom deg er jeg som startet kampanjen...

Så hvis flere er enige, så kan vi jo la det ligge en liten stund og skulle ikke de ubehagelige anonyme gi seg, så kan vi jo sende inn listen...

På en måte ha en prøve tid, kanskje...Hehehe...høres sikkert helt teit ut men jeg kunne tenke meg det, å vente litt...Synes det er ubehagelig å bli angrepet for noe vi ikke gjør...

Og skal bare legge til en ting til, hvis det skulle være spørsmål pinlige ting så er jeg herved herdet...Dette er fordi jeg har en venninne som er gravid og hun kommer til meg med masse spørsmål og beskrivelser (eks: utflod, før ble jeg veldig fort satt ut...hehe)...

Så hvis noen er enige å vente litt med å sende inn så er jeg veldig for det...

Noen som synes det er greit?? Å vente litt?

Nok et eksempel på hvor trivlig dette forumet er: man kan legge inn skalige argumenter og folk FORSTÅR hva man mener. hi hi... er så fornøyd :)

Har en teori: grunnen til at våre menn ikke er så klar for barn er fordi vi er så flotte, fonuftige og kjekke jenter at de ser veldig mørkt på å skulle dele oss med noen flere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Nok et eksempel på hvor trivlig dette forumet er: man kan legge inn skalige argumenter og folk FORSTÅR hva man mener. hi hi... er så fornøyd :)

Har en teori: grunnen til at våre menn ikke er så klar for barn er fordi vi er så flotte, fonuftige og kjekke jenter at de ser veldig mørkt på å skulle dele oss med noen flere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har sendt inn link til lista allerede, og den kommer mest sannsynlig til å bli fjernet. Unnskyld! Dere kan sende en mail til moderator hvis dere ikke ønsker det allikevel.

Men hvis man ikke ønsker å bruke nicket sitt, så kan man jo bare endre på nicket før man skriver... Så slipper vi de anonyme?

Det var ikke meningen, jeg sendte inn lista i dag tidlig, uten å tenke på at dere kunne ha ombestemt dere. Men som sagt, så kan dere bare sende en mail til moderator slik at den ikke blir tatt vekk.

Jeg har desverre sendt den inn, før dette innlegget kom. Jeg har fått svar om at den mest sannsynlig vil bli fjernet.

Hvis man ønsker å være anonym innimellom, så er det jo bare å endre på nicket. Men hvis dere vil ha anonymknappen, så er det jo bare å sende inn en mail til moderator og be dem om å ikke fjerne den allikevel

Unnskyld, var ikke meningen!=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...