-Mariposa- Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 jeg fyller 27 i morgen. jeg har alltid gledet meg til bursdager. jeg gleder meg litt til i morgen for min kjære har planer (som jeg ikke veit hva er). Men likevel så blir jeg deppa. for jeg skulle jo ha barn når jeg var 26. og i morgen er jeg ikke 26 lengre. Det er 1096 dager til jeg blir 30 og sambo har sagt vi kan starte prøvinga. På en måte er det ufattelig lenge til og jeg kan ikke vente til jeg blir 30. Men likevel så har jeg ikke lyst til å bli 30 for jeg føler meg gammel nok allerede. *snufs*
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 *trøsteklemme* Og jeg som nærmer meg 25 trodde det var ille...*skal gå å skamme meg nå* Synes du beskrev det så fint nå at du burde fortelle sambo din dette...At det faktisk PLAGER til det grader.. Men du er ikke gammel...Er jo ung hoppa ennå jo..=o)... Håper det blir en fin bursdag for deg i morgen uansett, og du kanskje for en liten øyblikk glemmer babytemaet litt...=o) Gratulerer med dagen =oD På forskudd, glemmer garantert det i morgen...=o/ Klem
Blåbærmuffins Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Skjønner at det virker lenge til, og det er det jo... men vi ser jo stadig eksempler på at guttene blir mer og mer medgjørlige herinne så det er jo en mulighet for at han blir klar før? Tror du ikke?? Dersom han ikke gjør det så bare tenk på hvor fort de siste tre årene har gått! Tre år er ganske lite egentlig i den store sammenhengen... Uansett, for din mentale helses skyld tror jeg du bør slutte å telle ned dagene. Virker jo siiiinsykt lenge da... )
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Hei vennen!!! *saa-saa* Jeg foeler saann med deg!!! Jeg har det ganske som du jeg ogsaa. For det foerste kommer jeg etter om 2 1/2mnd jeg ogsaa, og fyller mine 27 aar paa baken. Jeg hadde ogsaa satt 26 aar som en slags "topp" for aa hvertfall faa mitt foerste barn, men den plana har jo gaatt i vasken. Det er 3 aar igjen til vi blir 30, og som deg, haaper jeg av hele min sjel og kropp at vi kan bli gravide foer da. Husk at mange ting forandrer seg paa saa lang tid, og din sambo kan godt forandre mening og tankegang foer den tid! Ta en dag i gangen, du, og nyt alt du kan bursdagen din i morgen, og ha det goey! Hvem vet, kanskje det faktisk er den siste bursdagen din uten barn?....... Kanskje ikke, men tenk at paa det hele aaret som gaar foer neste, kan mange ting skje i livet deres. Gratulere saa masse med dagen, kjaere deg!!! Haaper du faar en super foedselsdag!!! Stoooooooooooooooooooooooooooor klem!!!!!!
AwholeNewWorld Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Kjære deg... Sender deg en trøsteklem og en bursdagsklem på forhånd :=) Håper du får en fin dag sammen med kjærsten din allikavel :=) Stor kosmos!
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Håper og tror du får en strålende dag i morgen! Stor klem fra Ine!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Hei=) Skjønner at det ikke er noe gøy. Men da får vi håpe at du blir mamma når du er 27 eller 28 da=) Det er jo ikke sent det. Som Bebis*snart? sa, så er det jo flere mannfolk her som har blitt mer medgjørlige, så det kan jo hende at det skjer med din sambo og. Synes du skal fortelle han hvor mye dette plager deg. Og at du er i perfekt alder til å få barn nå. Synes at det er din tur til å få mannen litt på gli nå. Dynker deg i sambo-på-gli-støv **************** Og håper at du snart får den beste bursdagsgaven av alle. Å få han med på å prøve, og en liten spire=)
grand danois Skrevet 24. mars 2007 #8 Skrevet 24. mars 2007 gratulere me dagen=) håpe du fe en fin dag!! du ska sjå han snart kjeme på gli:)
-Mariposa- Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2007 Tusen takk jenter, det hjelper sånn med gode ord. Litt mindre deppa i dag. Men i går var det en som skulle gjette hvor gammel jeg ble og så gjetta han 22.... jeg ser jo så liten ut, men føler meg absolutt ikke 22 (ikke at det er noe galt i å være 22, men jeg føler meg eldre). Nå skal jeg og kjæresten spise frokost og ta oss en tur på Fløien i finværet:) Og etterpå tror jeg det er noe middag på gang
AwholeNewWorld Skrevet 24. mars 2007 #10 Skrevet 24. mars 2007 Håper du ihvertfall har hatt en super dag med kjærsten din! Det fortjener du! Ble du forresten ferdig å skrive oppaven igår? Kosmos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå