Gå til innhold

Nå føler jeg meg litt mer gravid! :)


~chess~

Anbefalte innlegg

I natt og i dag tidlig hadde jeg ganske mye mensmurringer. Og da jeg sto opp var jeg skikkelig kvalm. Gikk over etter frokost, og nå kjenner jeg ikke noe i magen heller. Men er så glad for alle tegn på at det er noe på gang!

Er 4+6 i dag, så blir spennende å se hvordan den kvalmen utvikler seg. Kom ikke før i uke 8 forrige gang... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, når man er gravid er vel den eneste gangen man "er glad for" å være litt kvalm :) det er litt opp og ned med med! gikk rundt i hele går, og var ordentlig kvalm, men i dag er formen mye bedre.. mensmurringene er der så å si hele tiden... er 7+6 i dag, men kan fortsatt egentlig ikke fatte at jeg er gravid, bortsett fra når jeg holder meg edru ;)

lykke til videre i svangerskapet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Så kjekt å sjå at nokon andre får termin nesten på dagen med meg:)

Eg er 4+5 idag, eg og hadde vonde mensmurringer igår kveld og inatt..

 

Ellers så er eg litt små kvalm inn imellon...og må nok slutter å bruke favoritt parfymen min, lukte heilt grusomt no.. ha ha

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet såååå godt hva du mener!!! pluss at fiskeboller, som jeg alltid har elsket, klarer jeg ikke tanken på engang! mens blomkålsuppe derimot, det mååå jeg ha!!! hver dag!!!

det er godt å vite at det er noe "liv" der nede da, er du ikke enig ?? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er lykkelig bare maten smaker noe i det hele tatt jeg, for jeg har vært kraftig forkjøla i over en uke nå. Er heldigvis på bedringens vei, så nå kan jeg kjenne snev av smak.. :)

 

simianne: når har du termin? Min er 26.november. Kunne vært koselig å følge hverandre framover, siden vi er likt i løypa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er heilt enig,,,har bestemt meg før å ta alle symptonene med et smil:)

Har prøvd så lenge at alt er bare kos bare eg er gravid liksom..ha ha ha de ler godt av meg på eit annet forum eg er med i...men sann er det bare..hadde vert grusomt å aldri få oppleve disse symptomene...

 

NAM no fekk eg lyst på blomkåls suppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror eg har termin den 28..men på en annen kalkulator har eg den 25???? kan det har noko med at det var bare 28 dager i februar???

 

Ikkje veit eg, skal til legen på mandag for første kontroll siden eg har mistet før..

 

Hadde vert veldig koslig å fulgt kvarandre heile veien ja..det må vi gjere veit du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 26.nov ifølge babyverden og 27.nov ifølge bim. Men legen min fikk også 26.nov på dataen sin, så da går jeg for den.. :)

 

Trist å høre at du har mistet. Krysser fingrene for at denne gangen går det bra! Vi slet i 3 år med å få førstemann, han ble til med prøverør. Denne gangen er spiren faktisk helt hjemmelagd! Etter bare 3 måneders prøving! Forstå det den som kan.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig då at dåkke fekk det til sjøl :) Kjenner faktisk fleire som fekk det med andre mann etter prøverør...merkelig..min teori er at kroppen då har vert gjennomet svangerskap og ting begynne å våkne????? idiotisk forklart men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er min teori også. Har et snev av pco, men har alltid hatt regelmessige sykluser. Men før jeg ble gravid med førstemann hadde jeg ikke så klare symptomer på eggløsning som jeg har hatt etter at han ble født. Så jeg er ikke i tvil om at kroppen min har "våknet", som du sier.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så då har du vert på 1.kontroll du då?

 

Blei det gjort, sagt noko spes? Føles ut som hundre år siden sist eg var gravid, minsten her bli 6 år snart.

Kor tid skal du til legen igjen då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har du vert på 1.kontroll du då?

Ka skjedde der? Er lenge siden sist for meg og husker nesten ingenting:)

 

Kor til skal du til legen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig funker ting her igjen! Ja, har vært på første kontroll. Men det var mest for å få bekreftet graviditeten. Han tok blodtrykk og veide meg. Tok ingen blodprøver. Skal ikke ha ny kontroll før i uke 12 hos fastlegen. Men jeg har time hos gyn.spes. i uke 9, så regner med at det blir ul da. Blir spennende! :)

 

Gutten min er ikke mer enn 18 mnd, men jeg har allerede glemt mye.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trodde eg var begynt å bli gal nar eg skreiv og skreiv og ingenting skjedde ha ha ha

 

Eg traff fastlegen min då eg skulle teste han blei heilt vil og drog meg inn på skiftestue sann at vi kunne sjå på testen i fred og ro:))

 

Då det blei positiv så ville han sjekke meg fortest mulig med tanke på historien min så eg har time på mandag..og rekne med å få tidlig ul då dette blir reknet som en risikosvangerskap...

 

Knall kjekk er legen min, kjenner han veldig godt gjennom jobben:)

Blir meir som en kompis, så det skal bli litt flau på gu rekne eg med ha ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...