Amsterdam-mamma07 Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Er det noen som vet om en helsestasjon hvor man kan gå til rutinesjekk etc på/rundt Majorstua i Oslo? Jeg ønsker ikke å gå til legen min hver måned, da hun har det forferdelig travelt bestandig, og ønsker litt bedre oppfølging.. Noen tips om hvor jeg kan henvende meg? (er kun int.i et GRATIS tilbud om jordmor etc, vel og merke!)
mammaigjen:-) Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Hei! Du må ringe til helsestasjonen i din bydel. Der får du gratis jordmor.
pussycatdoll Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Bydel Majorstuen/Frogner har helsestasjon som finner sted på Solliplass i Oslo. Det er dessverre et stykke ifra Majorstuen, hvilket er et resultat av sammenslåing av bydeler. Tidligere lå helsestasjonene like ved Forgner stadion. Nå må du altså til Solli Plass. Det er i Oslo Energi sine gamle lokaler.
Amsterdam-mamma07 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2007 Tusen takk for info! Vil det si at det er i samme bygning som NAV det da? Jeg skal prøve å finne nummeret dit jeg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå