Gå til innhold

Noen som har vært på tidlig UL å bare sett fostersekk og plommesekk..Men som allikevel er gravid??


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Jeg var på Ul igår p.g.a rosa utflod..Og da så hun bare plommesekk og fostersekk..men ingen foster..Jeg trodde jeg var 6+3 men hun sa ca 5..Hmmm..Er det noen som ahr vært i samme situasjon??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!

 

jeg var også på tidlig ultralyd, 5+ 4, så da bare et svart lite område...!nå eg jeg i uke 16:-) varierer en del hvor mye en ser så tidlig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, jeg var i samme situasjon som deg og da så de bare det. Men gynekologen var positiv. Uka etter var jeg på ny UL og da fikk jeg se hjertet slå! Veldig stor utvikling fra uke 5 til uke 6!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh..Tuuusen takk for svar!! Det hjalp veldig for meg...Håpet gikk opp noe hakk!! :o)

 

Har hatt litt problemer med nettet..Derfor så mye dytting og testing..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann AT&SI&HK

 

Godt å se at det er flere som har opplevd samme som deg, du skal se alt går bra denne gangen:)

 

Blir superspennende med UL din til uka, krysse krysse..

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ble glad da !! Så hvis hcgprøvene er fine nå..Så kommer jeg til å bli veeeldig fornøyd!! :o)

 

Ul til onsdag hvis det går greit..Men lurer litt på om jeg skal utsette den litt? hva syns du? Kan det ha skjedd noe på 6 dager liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hcg prøvene er fine, kanskje du burde utsette UL en uke? Eventuelt hør med legen hva de syns. Mener å huske at det er fra fullgåtte 6 uker at man kan se et bankende hjerte :)

 

Klarer du å vente en hel uke til da...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja,det var det da..:o) Kunne jo prøvd hvertfall..For dette er jo privat UL..men jeg kan jo høre med gyn på sykehuset om jeg kan få en der neste mandag..Så får jeg 2..:o) Er jo lov å prøve seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart lov å prøve seg...

 

Ha en superfin lørdag, så krysser jeg fingrene for resultatet på prøvene viser massse fin HCG

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...