Gå til innhold

Mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen av dere januardamer som har fått mensen tilbake? Jeg fødte for ca. 7 uker siden og har nå fått blødning...minner veldig om mensen..Synes det var litt tidlig, fullammer jo enda.. Andre som har opplevd det samme??

Skrevet

Fikk noen rare blødninger av og på de første 8 ukene egentlig. Nå er gutten min snart 12 uker, men har ikke fått noe ordentlig mens, heldigvis :)

Skrevet

jupp.. fikk mensen for en uke siden. 6 uker etter fødsel..er tydeligvis veldig fruktbar jeg da,hehe.. Fullammer her også :-)

Skrevet

Jupp fikk mensen for en uke siden.6 uker etter fødsel.Fullammer jeg også,men mensen kom for det. Rart å ha det igjen etter så lang tid uten :-)

Skrevet

Min tulle er 8 uker og jeg fikk plutselig noe blødninger på onsdag og litt igjen i dag....

Skrevet

jeg fikk mensen etter 6 uker akkurat..irriterende..jaja jeg er nok veldig fruktbar :)

Skrevet

Man kan da være fruktbar selv om man ikke får raskt mensen etter fødsel? Jeg ble gravid et par uker etter å ha tatt ut spiralen... men mensen fikk jeg ikke tilbake før 13mnd etter eldstejenta ble født. Tror forresten det kan være spiralen som holder mensen unna her i gården.... greit for meg egentlig :)

Skrevet

huff det ble et rotete innlegg!

Det jeg EGENTLIg skulle skrive var at det ikke behøver å være mensen såpas tidlig etter fødsel. Hos meg varte renselsen i en del uker, og det kom noen rar-blødninger fram til ca 8 uker etter fødsel. Nå har jeg satt inn spiral, og merker kun noen spot-blødninger pga den, ikkeno mens enda. fødte 4.jan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...