Gå til innhold

Juni: Når legger dere dere?

Anbefalte innlegg

Jeg er jo ikke den eneste her som må opp i 5-6 tida, og det blir fort til at jeg sovner i 22-tida på kvelden... Litt kjedelig når det er så mye jeg har sett fram til å gjøre når hun har lagt seg, men. Deilig å ikke være helt zombievrak om morgenen heller.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8739735-juni-n%C3%A5r-legger-dere-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger meg halv ti - ti, jeg...! :-D

Står opp 5.30 med en kjempeopplagt og spinnvill krabat og ammer fremdeles 2-3 ganger hver natt!

Hen der mannen min klager litt, ja... Men da kan jo han stå opp kl halv seks og få henne til å sovne igjen hver 2, - 3. time!

Jeg har lakenskrekk, har alltid hatt det :-/ Skulle ønske at jeg hadde lettere for å legge meg om kvelden, men slik er det bare ikke. Etter at lillegutt ble født har jeg faktisk fått store problemer med å sovne fordi jeg er så livredd for krybbedød :-( Han har nesten hele veien vært eksemplarisk med soving, så det er min egen feil at jeg ofte ikke sovner før 2-3 tiden på natta. Vurderer å kjøpe sleepsense pustealarm så jeg kan sovne uten å være engstelig.

(Mamma og pappa mistet sin førstefødte, som ville vært min eldste søster, kanskje derfor jeg er så livende redd).

Annonse

Har lagt meg kl. 23-24 helt frem til de siste par uker. Nå har lillegutt begynt å våkne fast mellom 6.30-7.30, og i tillegg er jeg oppe med ham 1-2 ganger hver natt. Så nå er det kvelden ca 22.00!

Veldig kjedelig egentlig, for det er jo på kvelden etter han er lagt at jeg føler jeg får gjort unna ting, men nå er det bare et par timer… Men det varer heldigvis ikke livet ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...