Gå til innhold

Noen anbefalinger på fastlege i Kristiansand???


*Cara*

Anbefalte innlegg

Er ganske nettopp tilflyttet byen, og har derfor fastlege et annet sted. Nå som jeg er gravid må jeg bytte, og lurer derfor på om det er noen som har noen leger å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går hos Charlotte Haslerud hos sentrum legesenter. Har bare vært der et par ganger, men hun har foreløpig vært grei. Hun var, da jeg valgte den eneste av de kvinnelige fastlegene i sentrum som hadde ledig for flere pasienter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til Sahri Høgfelt på sørlandsparken legesenter, hun er barnespesialist og almennelege.

Så både meg og min sønn har henne og den nye babyen skal ha henne. Hun er en fantastisk lege, så jeg kan anbefale henne på det varmeste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips alle sammen!!:) Veldig kjekt å få noen anbefalinger på akkurat fastlege. Det er ikke alle som er like flinke.

 

Lurte faktisk på hvordan Sahri Høgfeldt var.Hadde lest på nettet at hun var spesialist på barnesykdommer, og det kan jo være bra!

 

Lykke til med svangerskapet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde hun åshild, men byttet til Rosemary Sudworth på samme senter...veldig engasjert og superhyggelig...kommer fra england, men prater norsk bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...