Gå til innhold

Quinny XL Freestyle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring?

Vurderer å kjøpe denne vogna som sportsvogn.Dere som har den,eller kjenner noen som har,er dere fornøyde med den?

Når den skal legges sammen,må man ta overdelen fra understellet da,eller kan den slås sammen som den er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den og jeg jobber i bransjen med vogner. Du kan slå den sammen med overdelen på og den er lett og slå sammen. Er fornøyd med den, men den er kort i ryggen. Så jeg tviler vel på at jeg får brukt den frem til min sønn er 3 år. Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt en annen sportsvogn, iallefall hvis du skal bruke den til soving? Kan anbefale deg, Tfk, det er helt supre vogner og de er lange i ryggen og tåler 40 kg vekt. Men er litt dyrere!!!!

Skrevet

Vet ikke om jeg er helt enig i det du sier om lengden på ryggen... Jeg prøvde gutten min i TFK, men den var for kort! Quinny var mer enn lang nok, så jeg kjøpte denne. Jeg har forresten en lang gutt. Vet ikke hvorfor så mange sier at TFK er så lange i ryggen når de ikke er det...

Skrevet

Hva er forskjellen/likhetene med quinny og tfk?

Skrevet

Jaha... Quinny er ca 82 cm i fra øvers i ryggen til fotbrettet (softbagen til TFK passer iallefall akkurat i Freestyle) og TFK er 104... Skjønner ikke hvordan du får TFK til å være mindre enn Quinny...

Men uansett... Quinny er også smalere i sittedelen og minimalt med plass under bøylen...

Skrevet

jeg har denne vogna, og er SUPER fornøyd! Det jeg liker aller best er at en kan snu sportsdelen begge veier. Veldig enkelt, også når barnet sitter i. Gutten min kan sitte helt oppreist å se, og ligge helt flatt å sove. Kjøpte den da han var 5 mnd, og han er nå et år. Har flere år igjen.... og han er ikke liten av størrelse.... Litt større handlekurv er vel stort sett det som jeg kunne ønsket meg annerledes med den. Det at den har håndbremse er helt supert!!! (leter etter bremsa på handelvognene også nå....) Om du sliter med bekkenet er det også veldig positivt med bremse! Jeg bor på landet, og går turer stort sett på grusveier, og det går kjempebra. hender jeg låser fremhjulet av og til.

Leser mye negativt om vogna rundt omkring her på nettstedet, men kjenner meg ikke igjen i noe av det! Men jeg har jo heller ikke prøvd mange andre vogner. men hvorfor skal man det når man er fornøyd! :-) Noen vierker det som om at det er vogna, og ikke ungen som betyr noe!!!!

Skrevet

jeg har også denn vognen (og jobber i utstyrsbutikk..) og er veldig fornøyd med den. jeg har brukt den til jenta mi i over et år og hun er nå 2,3 år.hun bruker den som sovevogn i bhg enda.. nå håe ho fått seg trille og freestylen skal etterhvert overtas (med bag) til babyen som kommer i sept. er så fornøyd at jeg kommer ikke på noen annen vogn jeg heller vil ha faktisk. skulle jeg si noe negativt måtte det være at handlekurven gjerne kunne vært større og at den er et par kg for tung å løfte ut og inn i bilen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...