Gå til innhold

Er jeg alene om å være hjemmeværende (ufør) her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal vere hjemme et år til iallefall:)

Vi har seks barn tilsammen så praktisk og økonomisk bør og kan jeg vere hjemme. Ønsker dette selv, har vert hjemme med de andre til de var ca 3.. Kanskje jeg tar noe småjobber for å "lufte" meg litt..

Så hvis det er noen som stresser for og komme seg ut med en baby, så har eg altså fem til!! + meg selv:))

Æ e på attføring, og har studert hjemmen i fra... har hatt eldste frøkna hjemme i lamme mæ... men har søkt barnehageplass tel ho tel høsten, da e ho tre år... angra litt på at æ ikke søkt ho halv plass fra sist høst, men, men... Å æ e veldi gla førr at æ har hatt mulighetn tel å ha ho hjemme i lamme mæ... har ikke søkt barnehageplass tel lille snuppa.... får fri tel farmora om æ ikke kan vær heime kvær dag...

Jeg er hjemme på 4 året nå.. har tre barn.. eldste som blir fire til sommeren har to dager i barnehagen siden vi fikk litt tett nå sist.. men hun har virkelig godt av det siden det ikke finnes andre barn på mils omkrets...

jeg skal nok være hjemme i tre år til ja, til kontantstøtten faller bort for yngste... helst vil jeg jo være hjemme bestandig.. men man må nok ha litt penger etterhvert.. jeg må nok få meg en ny jobb da er jeg redd.. men enn så lenge har jeg god tid og rett på permisjon

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...