Gå til innhold

phil and ted.., .eller tvillingvogn????

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha ny baby i august...da har storesøster akkurat blitt 3 år ...blir gal av å tenke på hvordan jeg skal gjøre det med vogn!!!...har nesten mareritt om natta...vogn vogn vogn, ikke vogn!...kanskje bare søskenbrett..hva er erfaringa???...i need sombody to help:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problemstilling som deg, men ingen erfaring. Lillemann blir 2,5 år når nestemann kommer i september. Hvis Lillemann fortsatt sover på dagen må han ha vogn i barnehagen. Kan selvfølgelig ha en vogn som står fast i barnehagen, men hva da med til og fra?

- Det er for langt å gå.

- Ståbrett tror jeg ikke fungerer særlig bra på snø

- Tvillingvogn? men da må jeg kjøre rundt med stor vogn hele dagen med bare en liten baby i.

- Phil & Ted: Fordelen er at jeg kan ta av søskensetet når det ikke er i bruk, men babyen blir liggende forovervendt. Vet ikke om jeg er så glad i det.

- Brio e.l. med søskensete: For diger og tung for min smak.

Det beste hadde vært å ha to lette vogner (OTH eller EW) som jeg kunne koble sammen når vi går til og fra..... tror det må produktutvikling til her.

Skrevet

Hva om du kjøpte sånn ekstrasete en kan sette fast på ene sida på vogna du har fra før?

Tror det var på antonia.no de selger sånne. Tror de koster ca 1300,- eller noe. Jeg vurderer ett sånt hvis jeg skal passe ett par onger i tillegg til vesla mi:) Ser enkelt ut å ta av og på -veldig greit for slitne ben.. og tar ikke no plass

Skrevet

Nei nå skrev jeg feil.. selges på alexi.no og koster 1399,-

Skrevet

Jeg har KOLCRAFT TVILLING VOGN. Det kjøpet har jeg ikkje angra på. Barne hagane har hvor i kontakt med meg om denne vogna. Mine barn er 1 år og 2 år og begge to sover i den og er 80 el 85 cm brei.

Skrevet

Du, Anonym, lurer på... Har du noen hjemside link til hvor de selger Kolcraft tvilling vogn??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...