Gå til innhold

IKM i går, men..

Anbefalte innlegg

... fortsatt ikke noe mens i sikte.. Venter på tester som kommer med posten, men de hadde ikke kommet i dag heller. Håper de kommer i morgen, så jeg får vite om jeg skal bli mamma eller ikke.

Har mensmurringer, og merker at brystene begynner å bli litt større, så jeg er spent..:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8739344-ikm-i-g%C3%A5r-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååh.... når du sier sånn så får jeg jo littebitt håp igjen..... sist testet jeg positivt et par dager FØR IKM... derfor tenkte jeg at det er et ganske sikkert tegn at testen var neg i dag... men testet du da flere ganger i løpet av de to ukene og det var negativt? Fikk svar fra ei anna her at hadde testa positivt alt fra 6 dager før til 5 dager etter....

*håpehåpehåpehåpehåpeeee* (for oss begge!!)

Testet nesten hver dag. Hehe:)

Så var det en kveld jeg hadde testet. Satt og ventet lenge, og det kom bare en strek. Syntest at jeg hadde ventet lenge å.. så jeg gikk bare å la meg.. Så gikk sambo på badet. Å da hadde han tatt opp testen fra søppla (hehe). Så hørte jeg bra badet; "Skal det være to streker"

Kanskje er det to streker på din å nå?:)

Men mulig at du ikke har fått noe særlig med hcg i urinen ennå. Ta en test på søndag. Kanskje er den positiv da:)

Håperhåperhåper:)

Annonse

Jeg har gått 7 dager over IKM i dag. Tok en test i dag tidlig og den var negativ. Men har en følelse at jeg er gravid. Har sånne murringer nederst i magen. Og så er det liksom ikke noe tegn til tanta heller. Og brystene mine er litt ømme. Ikke vonde men bare litt ømme. Når jeg hører om folk som har gått 14 dager over IKM og testet positv så blir jeg litt opptimistisk. Men prøver vel egentlig å si til meg selv at jeg nok ikke er gravid. Men da har jeg lyst at tr skal komme slik at vi kan begynne å prøve igjen.

Jeg har gått 7 dager over ikm. Testet negativ i dag tidlig. Men føler at jeg er gravid, men det er vel bare hjernen min som spiller meg ett puss. Kan ikke huske at jeg har gått så mange dager over tiden før. Har murringer nederst i magen. Og så er brystene mine litt ømme. Men ingen tegn til tanta. Når jeg leser at noen har gått 14 dager over ikm og så testet positv dag blir jeg litt opptimistisk. Men blir jo gal av å tenke på det. Prøver å si til meg selv at jeg ikke er gravid denne måneden. Nå vil jeg bare få mensen tilbake slik at vi kan begynne å prøve igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...