Gå til innhold

Noen som gruer seg til perm er over?


mamman til nyttårsbarn

Anbefalte innlegg

Jeg har jo "lenge" igjen, men jeg gruer meg så til å begynne å jobbe igjen. Ikke for at jeg ikke liker jobben min, men for å bli borte fra han. Jeg er litt usikker på om jeg kanskje skal ta et 1/2 år ekstra, men det var den økonomien da...

 

Hva med dere da? Synes dere at når dagen kommer så er det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

begynner å føle at det kommer til å gå bra når den tiden kommer... men blir nok litt bekymra når vi får avslag på bhg-plass, heh...

har ikke råd til å være hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Skal jobbe i sommer pga pappaperm, og gruer meg bare for de 6 ukne. Redd det skjærer seg med melken også, selv om han blir 6mnd da, så vil jeg jo amme han en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn tenker jeg også... at det kommer til å gå greit... men er jo litt rart å tenke på det nå, at lille frøken (forhåpentligvis) skal i barnehage!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg sånn til å begynne og jobbe igjen! Trives ikke i jobben jeg skal tilbake til. Har hatt permisjon fra min egentlige jobb i 1 !/2 år før jeg gikk ut i permisjon nå, men jobben jeg har hatt i mellomtiden lar seg ikke kombinere med å være småbarnmamma... Blir nok bare nødt til å gå tilbake til den egentlige jobben min:( Vanskelig å finne annen jobb også...spes. når man i tillegg har 3 mnd'er oppsigelse.

Når det gjelder tulla skulle jeg gjerne hatt henne hjemme til hun ble ihvertfall 2 år, men det har vi ikke økonomi til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min permisjon sluttet på mandag : (

Stod i gangen og grein når jeg skulle gå, og satt og tutet litt på toget også. Vet jo at guttungen har det bra med pappaen sin, som er veldig flink med han, men jeg har så vondt av at det ikke er meg som får være hjemme og passe på at han har det så bra som mulig. Vi har jo vært sammen omtrent 24/7 siden han ble født, og han er bare 12 uker gammel.

Er ikke lett når andre kommer med kommentarer om at "han trenger mora si"...

Men denne masteren skriver seg ikke selv, og nå er jeg lei av Blindern og studiene. Så jeg har all verdens motivasjon for å bli ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruer meg også fælt til å begynne å jobbe igjen, trives ikke i jobben, og der er få jobber her jeg bor.

Tenkte å begynne å studere, da kan jeg jo lettere bestemme "arbeidstida" mi. Men er rart å tenke på at jenta mi skal være sammen med andre hele dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg også til å gå tilbake, men sambo skal være hjemme et halvt år etter at min permisjon er over. Det blir bra for poden og resten av familien.

Kjenner også noen som har tatt opp litt ekstra lån for å være hjemme litt lengre med babyen. Det er jo en investering i framtiden, og det er jo en tid man aldri får igjen.

 

Lykke til med valget ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg også til den er over. Men sambo skal være hjemme et halvt år når jeg begynner i jobb igjen. Det er jo investering i barna våre.

 

Det er dumt når økonomien hindrer en i å gjøre det en ønsker. Noen jeg kjenner har tatt opp lån for å forlenge permisjonen. Det er jo en tid med barna man aldri får igjen.

 

Lykke til med valget ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...