beritell Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Var innom en forhandler i går og kikket på en nyhet i år Brio Happy. Den så veldig fin ut. Den tok liten plass sammenlagt, var veldig enkel å ta av bagen + at den var lett å bære. Er det noen som har erfaring med denne?
julaugmamma Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Har ikke erfaring, men dama i vognbutikken hvor jeg var og tittet litt, anbefalte den på det varmeste... faktisk over OTH, Bogaboo og alle andre vogner... (selv hadde hun bare hatt 9 vogner til sitt barn på snart 3 år, tror hun vet litt hva hun snakker om...)
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 ja den virker helt topp. skal ha den vi og. Både bagdelen og sportsdelen.
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Ja den virker helt topp. Skal ha den vi og, med både bagdel og sportsdel
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 kjenner ei som er superfornøyd med brio og ei som syntes det er en skikkelig dritt vogn.. så veldig forskjellig..
alov Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 veldig glad i dag! har endelig kjøpt vogn og det ble en brio happy! så deilig å ha bestemt seg og slippe mer mas med valg av barnevogn! gleder meg til å bruke den - virker lett å trille, bagen er forholdsvis lett (bor i 4.etg uten heis), og den passet i vår lille bil! men vi valgt det gamle understellet (er 3 kg lettere enn det som blir litt mindre, og det har har ordentlig fjæring).
Mazza** Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 Vi skal ha Brio Happy !!! Har vært og sett på den flere ganger alt.... Det eneste vi diskuterer nå er fargen.....JEG VIIIIL HA BRUN!!!!!! Mannen i huset nekter!!! Noen som har noen gode argumenter jeg kan legge frem? Har allerede prøvd meg med at han kan velge farge på sportsvogn......
mammantilT&I Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Sitter også og drømmer om denne vogna. Er det slik å forstå at man får kjøpt sportsvogndel til Happy? er det noen som har bilder av dette? grunnen til at jeg ikke liker duoen er at kalesja liksom henger så pløsete der bak...og derfor er happy med sportsvogndel er bedre alternativ.. he he.. - anne -
beritell Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. mars 2007 Du får kjøpt sportsvogndel til Happy. Du trenger ikke kjøpe den sammen med bagvogna, kan kjøpe den til senere. Og du kan velge en helt annen farge på den enn på bagvogne hvis du vil de. Se på nettsidene til Brio for mere info.
Motti Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 Hadde tenkt på denne vognen, men i dag leste jeg dette: http://www.viforaldrar.se/nyheter/2007/03/16/fel-i-barnvagnstestet/VIF04%20TEST.pdf
Motti Skrevet 29. mars 2007 #11 Skrevet 29. mars 2007 http://www.viforaldrar.se/nyheter/2007/03/16/fel-i-barnvagnstestet/VIF04%20TEST.pdf Den forrige linken var fjernet, var visst en feilopplysning der. Dette er samme test som TV2 hjelper deg henviste til i kveld.
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #12 Skrevet 29. mars 2007 he he, veldig bra test altså... dårlig karakter fordi håndtaket ikke tåler minusgrader og parkeringbremsen sviktet på testvogna... de har jo rettet opp feilen etter d. hadde kjøpt den uansett. Er jo ikke på grunn av hvordan vognen oppfører seg i minusgrader jeg ser etter. dessuten så får en vel igjen på garantien ved sånne feil, gjør en ikke d da?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå