Gå til innhold

Ømme pupper mellom EL og IKM = ikke gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har lest et sted at hvis man er gravid, får man ikke ømme bryster mellom eggløsning og mens, fordi det er et fall i østrogenet som gir ømme pupper når et ubefruktet egg ruller ut i livemoren. Da får man ømme bryster etter IKM. Nå sitter jeg her på dag 6 etter eggløsning og har ømme bryster - pleier alltid å få det når jeg skal ha mens. Mitt spørsmål er altså: Er alt håp om å gravid være ute fordi jeg nå har ømme pupper? Noen som her erfaring med ømme pupper før IKM og likevel vært gravid?

Hilsen Atomina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det dummeste jeg har hørt! 8-D

Hver gang jeg har vært gravid, har puppene blitt store og ømme bare få dager etter el. Men ingen regel uten unntak heter det jo. Kanskje jeg er unntaket da...

=)

Skrevet

Jeg har alltid hatt ømme bryster mellom EL og IKM- også når jeg er gravid. Forskjellen for meg blir at de ikke "punkterer" dagen før mens.

Så- jeg vil tro at det fremdeles er håp for deg denne pp :-))

Lykke til videre !

Skrevet

fikk vel ømme pupper rett etter el, og hadde det i laang tid, er nå i uke 22 :) Så det der stemmer vel ikke for alle!

Skrevet

Dette trur eg er berre tull. Mine var kjempeømme og forstørra allereie fleire dagar før IKM dei to gongene eg har vore gravid - for meg er det faktisk det fremste graviditetsteiknet (at spirene ikkje sit, er ei anna sak).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...