Atomina Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Hei, jeg har lest et sted at hvis man er gravid, får man ikke ømme bryster mellom eggløsning og mens, fordi det er et fall i østrogenet som gir ømme pupper når et ubefruktet egg ruller ut i livemoren. Da får man ømme bryster etter IKM. Nå sitter jeg her på dag 6 etter eggløsning og har ømme bryster - pleier alltid å få det når jeg skal ha mens. Mitt spørsmål er altså: Er alt håp om å gravid være ute fordi jeg nå har ømme pupper? Noen som her erfaring med ømme pupper før IKM og likevel vært gravid? Hilsen Atomina
Dolly Duck Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Det er det dummeste jeg har hørt! 8-D Hver gang jeg har vært gravid, har puppene blitt store og ømme bare få dager etter el. Men ingen regel uten unntak heter det jo. Kanskje jeg er unntaket da... =)
*BLÅFUGL* Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har alltid hatt ømme bryster mellom EL og IKM- også når jeg er gravid. Forskjellen for meg blir at de ikke "punkterer" dagen før mens. Så- jeg vil tro at det fremdeles er håp for deg denne pp :-)) Lykke til videre !
trollet66 Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 fikk vel ømme pupper rett etter el, og hadde det i laang tid, er nå i uke 22 Så det der stemmer vel ikke for alle!
Beth Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Dette trur eg er berre tull. Mine var kjempeømme og forstørra allereie fleire dagar før IKM dei to gongene eg har vore gravid - for meg er det faktisk det fremste graviditetsteiknet (at spirene ikkje sit, er ei anna sak).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå