Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 23. mars 2007 #1 Del Skrevet 23. mars 2007 jeg er en alenemamma som har ei jente på 3 år. je er for tiden dagmamma i asker hvor je her passer tre-fire ettåringer.je har tenkt å flytte oppover igjen til hamar i september, og da har je veldig lyst til å fortsette å jobbe med barn. vi kjæm til å finne oss en leilighet i løpet av sommer´n, men hvor i hamar det blir vet je ikke enda.mn det blir hvor enn det er ledig og barnevennlig. je er 26 år, og som sagt så er min datter tre år.je har tenkt å ta imot bare to barn denna gangen.. gjerne rundt to årsalderen så min datter kunne ha fått noen å leke med på dagtid. men det går egentlig for det samme. tar imot mindre også selvfølgelig. min datter blir værenes heme det "bhg året" der fordi vi ikke har fått noen bhg plass i hamar. ellers så er je ei veldig glad og blid jente som er veldig glad i barn.og er veldig glad i å være ute med barna, og også lage litt forskjellige ting som barna kan få med hjem, sånn som de fleste bhg har det. jeg har også tidligere jobbet i familiebhg.. så je har gode referanser i fra de og de foreldrene til de barna je passer nå.. uheldigvis er min svake side å skrive ned annonse..så kan hende de avsnittene kom litt i hulter til bulter,mn mn...håper dette høres greit ut da uansett... je har da tenkt å passe barn ca fra september til juli 2008. så hvis det er noen i hamar som ikke får en barnehageplass til høsten igjen så er det bare å ringe..tips meg også gjerne om leiligheter.. regner med at de fleste har fått svar om bhg-plass i mai. masse hilsner fra jannicke sanner.. bare å ringe meg på 48 29 47 50. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8738890-trenger-du-dagmamma-og-bor-p%C3%A5-hamar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gla-mor Skrevet 24. mars 2007 #2 Del Skrevet 24. mars 2007 Kanskje du skulle flytte denne til Øst:Dagmamma ledig? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8738890-trenger-du-dagmamma-og-bor-p%C3%A5-hamar/#findComment-8751861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå