Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Er idag 15 uker på vei. Har de to siste dagene kjent stikkinger nederst i magen på venstre side, sånn ca der eggstokkene ligger. Noen andre som har dette. Tror dere det evt noe man bør spørre jormor om?
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 er nok bare at det utvider seg der nede, men hør med jm. Er jo ikke farlig å spøre..heller en gang for mye enn en gang for lite vettu=)
These Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Har hatt det eg òg,veldig lenge..har det fortsatt og no e eg i uke 24. har ikke fått beskjed om at det er noe galt med hverken meg eller babyen. eg har lest at det er svært vanlig, Og i de fleste tilfeller er det ikke noe farlig selv om det kan gjøre svært vondt noen ganger.
Lykkespiren :-)) Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Dette lurte jeg også veldig på. Er inne i min 6. svangerskapsuke og har fått stikkinger i eggestokken på venstre side. Skal jo ikke til legen før om 3-4 uker. Ingenting å bekymre seg for?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Da har jeg snakket med jordmora mi:) det er noe som kalles kynnere. Rett og slett en betegnelse på at livmora trekker seg sammen og ut, for å utvide seg:) Ikke noe å bekymre seg for!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå