Gå til innhold

Sopp- hvor lang tid før man er kvitt det?

Anbefalte innlegg

Har nå brukt Mycostatinsalven i ca to uker, men kjenner fortsatt disse brenningene i brystene. I går fikk vi også mixture til babyen, selv om han ikke har symptomer (vi smittet vel hvernadre frem og tilbake tenker jeg). Stakkars liten, han må få 1 ml i munnen 4 ganger i døgnet. Leste på flasken at bahendlingen kan vare 4-6 uker!!!!! (da må jeg nok ha mange flere flasker med mixture også). Tar det virkelig så lang tid å bli kvitt dette makkverket, eller...? Please, trenger noen oppmuntrende ord her :-)

Fortsetter under...

ja det kan ta så lang ta tid ja - og av og til lengre... skikkelig oppmuntrende ikke sant - av og til må man ha diflucan for å bli bra...

dytter op link om behandl av brystbet - artikkelen inneholder og behandling av sopp...

les ellers om hygiene på ammehjelpen.no

husk å bytt engangsinnlegg ved hver amming! ikke ull rett på bryst med sår eller sopp....

Ååååååå...det var nedslående nyheter. Takk likevel frø informasjon. Ullinnleggene er kastet for lenge siden, her går det bare i engangs...

Men, betyr dette at det vil ta så lang tid, eller kan jeg også bli kvitt det før?

Men fertila ble nok kvitt det mye før enn hun trodde..hehe

viser seg at hud spesialistlegen hadde rett. Det var atopisk eksem. Har bare brukt kortison medikamentene kanskje 3 ganger og alt er over.

Hudlegen var veldig skeptisk til at det var puttet så mye parfyme inn i mycotatin kremen.

Mitt råd er at hvis det ikke går over og den brennende stikke følelsen er erstattet av intens kløe, så få hensvisning til hudspesialtst. Og ta litt soliarium =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...