Gå til innhold

Jævla duster som kommer hit bare for å slenge dritt.

Anbefalte innlegg

Har dere ikke noe bedre å gjøre enn å slenge ut fordommene deres til mennesker med en litt annen bakgrunn enn dere selv. Jeg gidder desverre ikke ta meg nær av at dere synes synd på barna mine og ønsker at barnevernet skal komme og hente dem og det som verre er. Jeg vet nemlig at jeg blir en god mor, og at jeg kommer til å holde meg unna alt kjemisk i fremtiden.

At jeg av og til savner en morsom tid er ikke det samme som at jeg ønsker meg tilbake dit. Jeg savner også og gå ut på byen og flørte, å sitte å kikke hemmelighetsfullt på en kjekk fyr på bussen osv, men alt dette er ting som hører til tiden før jeg fikk familie. Selvfølgelig ville jeg ikke byttet ut alt det fantastiske jeg har nå, med den tiden jeg allerede har lagt bak meg.

Det er så tydelig på dere som er her inne for å slenge dritt og lire av dere at alle vi som skriver inn hit en gang i ny og ne for å få lettet hjertene våre, at dere ikke aner hva dere snakker om. Ikke døm et liv dere ikke aner noenting om, dere kan se på oss med en litt annen erfaring som svake, dumme mennesker, men alle vi som forstår dette vet at vi er sterke som har sluttet, og at vi alle som en har kommet mye sterkere ut av dette, og at vi har lært fantastisk mye ved å leve dette livet som vi kan ta med oss videre.

Selvfølgelig savner vi rus en gang i blandt, det er gøy å ruse seg, hvorfor ellers skulle man gjøre det?? Og for veldig mange er det faktisk utrolig mye bedre å røyke en joint enn å drikke alkohol, den samme rusformen passer ikke for alle.

Jeg må tilslutt her nevne at selvsagt er rus og barn en dårlig kombinasjon, og jeg tar sterk avstand til all rus under graviditet og i ammeperioden. Barn må aldri oppleve å se far eller mor i en russituasjon, da dette gir arr for livet.

Til dere jenter der ute som sliter med å slutte: Stå på!!!!! Ikke hør på de som prøver å trykke dere lengre ned, dere kan klare det. Dere har styrken i dere, og dere kommer til å komme ut på andre siden av denne tunnellen som fantastiske sterke kvinner!!!!

Fortsetter under...

Når du skriver:

"Jeg har jo 2 barn og det er jo grunnen til at jeg holder meg unna,men vil bare gjøre det en siste gang. Den følelsen er så digg ass! Noen andre som føler på samme måte?"

- da kan du da virkelig ikke vente at folk skal støtte deg???? Her står det da vitterlig at du ØNSKER å ta dop igjen...

jeg er enig i at det er teit at folk kommer innom debatten å slenger dritt og er dømmende.

men jeg skjønner ikke vitsen med å henge seg opp i det. er det ikke bedre å overse det?

og det å skrive om "de jævla dustene" som kommer for å slenge er vel å henge med de jævla dustene da..

det virker bare dømmende av deg å si de er dust. er ikke sikkert de er det. kan hende de også har hatt en dårlig dag. eller føler seg urettferdig behandla eller bare syns verden er ett jævli sted å være på.

ikke vær dømmende ved å skrive ett langt innlegg om alle andre som er dømmende..

Ha heller en fin helg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...