Gå til innhold

Ikke så trøtt lenger, noen?


Kris, 061107 & 260610

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er nå 8+5, og de to siste dagene har jeg ikke vært så trøtt på ettermiddagen som tidligere, noen andre som har det slik?

Jeg syntes jo det er deilig, men igjen, når noen symptomer forsvinner blir man litt bekymret!?! Hmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er 9+2 og er også mindre trøtt nå enn jeg var tidligere.

Var på ultralyd idag siden jeg hadde en liten blødning igår, men alt er bra og hjertet slo, så selvom noen symptomer avtar så trenger det ikke å være noe galt. Bare å nyte at man er mer opplagt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant, jeg var på UL forrige mandag, den 12 mars, pga en MA i fjor. Da også slo hjertet og alt stod bra til... Betryggende det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYTT 10:26 23.03.2007

Hei, jeg er nå 8+5, og de to siste dagene har jeg ikke vært så trøtt på ettermiddagen som tidligere, noen andre som har det slik?

Jeg syntes jo det er deilig, men igjen, når noen symptomer forsvinner blir man litt bekymret!?! Hmm....

Oktober Baby*

 

Hei.

Jeg er også 8+5 idag, og er fortsatt veldig trøtt. Vær glad for at det forsvinner, det ser ihvertfall jeg frem til..Ja man kan bli bekymret av det, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 7+1 idag og har merket at jeg ikke er så trøtt lengre. Var bare trøtt i forrige uke jeg da.. Jeg har også fått litt blødninger så varbekymret over det og symptomene ermisnre, såer oppløftende å viteat de går opp og ned...og at flere opplever at de forsvinner litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja jeg leste innlegget ditt tidligere om blødningene dine, ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at alt er bra...

For min del tror jeg jeg overføler alt i negativ retning pga min tidl MA.. Og det er ikke bra det heller..... MEn jeg har en god følelese nå, så jeg håper alt går strålende fremover, og bank i bordet, har hatt lite plager :-)

 

Uansett, lykke til Kirsty,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er heller ikke like trøtt som jeg var i for noen uker siden, men jeg er fortsatt trøtt. Men før måtte jeg sove to timer etter jobb hver dag, og nå klarer jeg å holde meg til kvelden, men da må jeg legge meg tidligere enn vanlig da... Men trøttheten begynner å gå over... tror mannen min er glad for det, for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...