Gå til innhold

firebarns_mamma_med_spire:))

Hønemor&guttaboys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skrev et innlegg til deg på skravle i gårkveld, men det er ikke sikkert du så det.. Jeg ble litt nysgjerrig på om jeg kanskje vet hvem du er? Isåfall er det litt gøy :) Jeg lurer på om du heter M... M....? Beklager om jeg er litt masete altså, jeg begynte bare å tenke på det der. Isåfall bor vi i samme kommune :)

Håper du kan svare uansett, så er saken ute av verden, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei. stemmer vist det ja,hehe. men jeg klarer ikke å gjette hvem du er nei:)

Skrevet

Så gøy at jeg klarte å tippe det:) Vi har bare truffet hverandre et par ganger, vi er i samme barselgruppe med våre minste :) Jeg var hos deg på treff i desember var det vel, og hadde med meg begge guttene mine. Gjettekonkurranse, hehe....

Skrevet

Stemmer det ja :) visste ikke at du var gravid igjen, så gøy da :) Gratulerer med det, altså! :)) Jeg er IKKE gravid, selv om jeg er her på barnimagen :P Det vet jeg sikkert, for jeg tok en test i dag.. hah! Så vet du det :) Jaja.. neste barseltreff er vel hos meg det! Tenkte å ta det over påska. Det blir et spennende prosjekt det, den bittelille stua mi full av 9 ettåringer, jada :)

Du er ikke så langt på vei, eller? Du har begynt å jobbe igjen, var det så? Hm, husker ikke helt hvem som hadde begynt og ikke, i gruppa.. -Vel vel, da er jo mysteriet i grunnen løst ;) ha ei god helg! :)

Skrevet

jeg bynte i jobb igjen 23 januar,er i dag 14+6 uker på vei. skal prøve å komme på treffet ja,men jeg jobber tirsdag,torsdag og fredag så disse dagene får jeg ikke til å komme da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...