Hønemor&guttaboys Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Hei! Jeg skrev et innlegg til deg på skravle i gårkveld, men det er ikke sikkert du så det.. Jeg ble litt nysgjerrig på om jeg kanskje vet hvem du er? Isåfall er det litt gøy Jeg lurer på om du heter M... M....? Beklager om jeg er litt masete altså, jeg begynte bare å tenke på det der. Isåfall bor vi i samme kommune Håper du kan svare uansett, så er saken ute av verden, hehe
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 hei hei. stemmer vist det ja,hehe. men jeg klarer ikke å gjette hvem du er nei:)
Hønemor&guttaboys Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 Så gøy at jeg klarte å tippe det:) Vi har bare truffet hverandre et par ganger, vi er i samme barselgruppe med våre minste Jeg var hos deg på treff i desember var det vel, og hadde med meg begge guttene mine. Gjettekonkurranse, hehe....
Hønemor&guttaboys Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2007 Stemmer det ja visste ikke at du var gravid igjen, så gøy da Gratulerer med det, altså! ) Jeg er IKKE gravid, selv om jeg er her på barnimagen Det vet jeg sikkert, for jeg tok en test i dag.. hah! Så vet du det Jaja.. neste barseltreff er vel hos meg det! Tenkte å ta det over påska. Det blir et spennende prosjekt det, den bittelille stua mi full av 9 ettåringer, jada Du er ikke så langt på vei, eller? Du har begynt å jobbe igjen, var det så? Hm, husker ikke helt hvem som hadde begynt og ikke, i gruppa.. -Vel vel, da er jo mysteriet i grunnen løst ha ei god helg!
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 jeg bynte i jobb igjen 23 januar,er i dag 14+6 uker på vei. skal prøve å komme på treffet ja,men jeg jobber tirsdag,torsdag og fredag så disse dagene får jeg ikke til å komme da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå