Gå til innhold

jævla lege!! samme som skravle


Mamma til snart 4

Anbefalte innlegg

var på min første svangerskapskontroll idag. jeg hadde blødning 11 januar, har en sykluse på 26 dager, i flge denne siden har jeg termin 20 oktober er i uke 11.... men min kjære lege sa at jeg skulle har forventet mens 22 februar!!!whatt neii!! joda sier han så da har du termin ca 18 november.du er bare 6-8 uker på vei!! kødde du tenkte eg, går jo kje det!! jeg var jo hos han den 23 feb å bekreftet graviditeten og 5 februar testen jeg positivt hjemme, så den 5 feb så skal jeg bare vært 1 uke på vei!! harregud alle vet jo at det ikke går an!!

men jeg krevde tidlig UL så nå venter jeg bare på brev, noen som vet hvor lang tid det tar??

 

det enste han gjorde idag var skrive dette jeg nettopp har fortalt, å en bl.prøve + veiing, ingenting annet!!

kjedlig siden dette vare noe jeg hadde gledet meg til å få bekreftet, men nå vet jeg ingenting=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sa han hvorfor han mente at du hadde forventet mens den 22 feb??? Var det ved å kjenne str på livmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Virker som om legen din hadde en dårlig dag.... Kan du ikke bytte????

 

Uff, det er kjipt når en så flott og positiv ting blir besudlet med problematiske leger. Har lest noen innlegg her inne om folk som har helt forferdelige leger, må si jeg sjokkeres noen ganger.

 

Rart han ikke hørte på deg, er jo tross alt din kropp og du som kjenner den best skulle en tro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kjente ikke på livmor en gang. . ingenting, ikke om hjertaslo en gang. . skal en ikke det?

håper jeg får svar at jeg får UL snart=)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man klarer ikke å høre om hjertet slår så tidlig uten UL. Synes du skal tenke positivt og følge magefølelsen din og dine beregninger. Det er ikke alltid leger har rett og i dette tilfellet virker det jo ikke som om han har det. Dumme lege...:) Du kan ikke ta UL privat da? Bare for å roe deg ned litt liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har skeve meld til nabo som er jordmor=) vist jeg ikke får ul snart så tar jeg privat ul, så drøyer det til uken, ser jo det at legen har feil her. . vist han har rett så dn 5 feb når jeg fikk positiv sa hadde jeg ikke vært 1 uke på vei en gang. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har snakt med en privat klinkk, de sa at de hadde stengt imårå, men jeg skulle få komme inn siden det har vært så mye tull=) så nå gleder jeg meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

BYTT LEGE.

Det er min sterke anbefaling. Ikke bli sittende med en lege som du føler du ikke kan stole på.

Forrige gang jeg var gravid ble alt bare tull og jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier at takk og pris for at alt gikk bra. Legen eller kommunens jordmor oppdaget ikke svangerskapsforgiftning eller kyssesyke som jeg ble rammet av. Alt var helt normalt sa de hver gang! Feber og vektøkning på 3 kg uken til tross for lite mat var helt normalt!!

 

Nå har jeg krevd - og fått - skikkelig oppfølging av sykehuset og jeg går til en privat klinikk med både lege og jordmor.

Det er tøft, men det er vår rettighet å få den behandlingen man trenger!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...