Gå til innhold

Til dere med termin nå i denne tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på litt hovrdan det går med dere?har dere noen tegn på at fødselen kan komme snart??

Ønsker dere iallefall lykke til og ønsker at de 40dagene jeg har igjen går fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Termin imorgen, men foreløpig ingen tegn til at noe skal skje med det første.

Sitter her med litt vondt i magen, men vanskelig å si om det er riktig vondt i magen eller ren innbildning... *ler*

Funderer på hva jeg kan gjøre for at det skal brake løs snart- veldig lei av å vente nå assa... Noen gode råd??

Skrevet

Hei!

Jeg har 4 dager igjen, og har ingen tegn på at her skjer det hvert øyeblikk. Har kun litt mensmurringer, dog sjeldent.... og innimellom litt vondt i magen... Men d er jo tegn som kan komme leeeeeenge føre. T.o.m kynner`ne har avtatt litt! Jadda... Men har fortsatt litt is i magen, så får vi se hvor mye det er igjen av det hvis jeg passerer de 4 dagene uten at noe har skjedd :) hehe! Masse lykke til med siste innspurt til deg og, jeg syntes det har gått drit fort den siste tiden!

Skrevet

Jeg har termin om to dager, nett vært på min forhåpentligvis siste kontroll. Har en del kynnere, mye utflod og stikkinger. Vil fødselen skal begynne helt til jeg kjenner murring i ryggen, da får jeg småpanikk: ) Gru/gleder meg til dette her. Fikk beskjed om å gå hjem å vaske vindu, trapper og ta meg et glass rød vin i kveld, skulle visst hjelpe... Blir så utolmodig når de seier på legekontoret at " vi ser nok ikke deg igjen nå" Imbiller meg at det skjer snart jeg da: )

Skrevet

Hvis jordmora mi hadde sagt til meg at hun ikke kommer til å se meg mer nå hadde jeg blitt kjempeglad! Men i stede har jeg termin i morgen, å fortsatt 2 timer de neste 2 ukene til jordmor, hehe.

-Men jeg har sagt at jeg ikke skal komme da! :-)

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Termin min har blitt flytta fra TN 22.3 til UL 16.4 .... men i går ble termin flytta til 5.4 :)

Så da er det bare 13 dager igjen til #3 dukker opp...

Men det gjelder jo bare å ha is i magen... de kommer jo bare saktere om vi "stresser" oss opp...

Skrevet

å så gøy og lese deres innlegg...gleder meg slik til at det blir min tur og vente slik.

Legen og jm her mener jeg kommer til og føde får tiden,pga at ungen ligger så langt ned og at magen har sunket så mye.Men vi får se.Kommer når den kommer sier jeg.

Vet dere kjønnet da?og navnet?

Regner med at dere har pakket bagen og alt er klappet og klart.

Skrevet

Så koselig og lese innleggene deres.Gleder meg til at det blir min tur og gå og vente slik.

Legene og jm mi sier at jeg kommer til og føde før termin,pga at ungen er så langt nede og magen har sunket slik.Men jeg sier den kommer når den kommer.

Vet dere alle kjønnet?navnet klart?

Regner med at dere har pakket bagen og alt utstyret klart.

Skrevet

Så koslig og lese innleggene deres.Gleder meg til det blir min tur.

Vet dere alle hva dere får,nanvet og alt er vel klart..kan jeg tenke meg.

Legen sier til meg at jeg kommer til og føde får tiden pga at ungen ligger så langt ned og magen har sunket mye,men kommer når den kommer sier jeg.

Skrevet

så koslig og lese innleggene deres.Gleder meg til at det blir min tur og gå slik og vente.Legen og jm mi mener at jeg kommer til og føde får tiden,pga at ungen ligger så langt ned og magen har sunket slik.Men den kommer når den kommer.

Vet dere hva dere kommer til og få?

Her har vi hørt at det blir en gutt,og navnet og alt er nesten klart.

Så spennede...ikke så lenge igjen her.

Skrevet

Jeg har termin om 10 dager, men her er det ikke antydning til at noe skal skje ennå. Har ikke kynnere, ikke menslignende smerter eller andre vondter. Er bare svær som et hus og lite bevegelig. Men synes faktisk det er greit at lillegutten er i magen i noen dager til. Har ikke hastverk ennå, men det kan nok forandre seg hvis det blir overtid.

Lykke til, fødeklare damer.

Skrevet

Har termin 30.03, mitt tredje svangerskap, begge de to forrige kom før termin (9 og 2 dager). Har derfor vært innstilt på at det kan skje når som helst, men må vel nå belage meg til å gå til termin (svært lite motivert til å gå over). Tips mottas med takk!

Skrevet

så koslig og lese innleggene deres.Gleder meg til det blir min tur og vente slik som dere gjør nå.

Legen og jm mener at jeg kommer til og føde før tiden pga at ungen ligger så langt nede og at magen har sunket så mye som den har gjordt.Men den kommer når den kommer.

Vet dere kjønnet?kan tenke meg dere har navnet og alt klappet og klart til den lille kommer nå.

Skrevet

uff ser at innlegget mitt har kommet mange ganger her nå...hadde litt problemer med datan tidliger.Ikke meningen at det skulle komme så mange ganger..hehe.Unnskyld

Skrevet

Jeg har termin om tre dager, men har de samme nedpressubehagene og ekstra kynnerne som for tre uker siden! Da trodde jeg liksom det betydde at noe var i gjære, men skjønner nå at jeg liksågodt kan gå slik en uke til eller to... Jeg har i hvert fall blitt veldig klar og motivert for fødsel i løpet av den siste uka, og det er jo bra! Nå orker jeg nesten ingenting lenger, så da tar jeg heller fødselssmerte og kjempepremien i etterkant. Litt av en gullmedalje. :-)

Skrevet

Baggen er så og si pakket, mangler bare noen småting,bukser og sånn må jeg liksom ha nå!og enkelte toalettsakerting. men regner med vi får tid til å pakke det, har max 5 min til sykehuset-! Ellers venter vi jente :) Jeg har hele tiden hatt magefølelse på at hun kommer før tiden, men siden d er bare 3 dager igjen, så tror jeg at jeg skal innstille meg på ytterligere døye 2 uker til.... De siste 40 dagene går sååååå fort, ihvertfall min mening! :) Lykke til med innspurten atter en gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...