Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Og alle får vel blodprøve? Jeg testet ikke hjemme sist,og vet ikke om jeg kommer til å gjøre det denne gangen heller.....Tror nesten jeg er redd for svaret
Emma*den lykkelige venter Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Jeg teste KUN hjemme, ikke vanlig med blodprøve på min klinikk
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Første gang gjorde jeg ikke det, men blødde mye og visste svaret igrunn.. siste nå tok jeg test på søndag og skulle ta blodprøve mandag og da lyste XXX foran meg åhh ble såå glad.. men mistet dessverre!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 På St.olav er det ikke blodprøve,så her må hjemmetest evt.blodprøve hos egen lege duge...
Ann-ch. Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har tatt hjemmetest før blødprøve.På Riksen tar man blodprøve,men de er vel en av de få som gjør det.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2007 Jeg holder til på Haukeland.Og jeg trodde det var vanlig,men hadde alikavel en mistanke.Derfor jeg spurte:) Kanskje jeg skal kjøpe en test......Hvor tidlig eller sent, er det vanlig å teste da?
Ann-ch. Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Det beste er vel å vente med test til rg-dag 14,men noen tester før og andre senere. Uansett,lykke til:-)
Løyyypeeee!! Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 Jeg tok vare på morgenurinen på rugedag 14, stakk på klinikken og tok blodprøve og testet hjemme etterpå, mens je ventet på å bli oppringt av klinikken om svaret. Da var det likosm ingen vei tilbake uansett, dommen var nær.. ville nok gjort det på samme måte igjen... Man må finne sin måte å gjøre det på... jeg føler iallefall at det er veldig betryggende å få målt HCG i blod! Synes det er merkelig at ikke alle klinikkene tilbyr dette... Det blir spennende, testedag nærmer seg vel?? Lykke til!!
Aguin Skrevet 23. mars 2007 #10 Skrevet 23. mars 2007 Omnia / Aleris tar blodprøve. Jeg hadde negativ test på dag 14 hjemme, og svakt positiv på dag 17 blodprøve. Men lave verdier som ble lavere tre dager etterpå, så det var bare et graviditetsblaff. Så det kan være lurt å vente. Samtidig kan det være greit å forberede seg på negativt svar med hjemmetest så man slipper å hulke på jobben ... Men noen blir heldigvis gravide da
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2007 SÅ rart...Jeg ser at det er ni svar på dette innlegget,men når jeg går inn å se er det ikke så mange...Så dette er samtidig en test for å se om dette svaret kommer fram......
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. mars 2007 Der kom de fram:) Jeg tror jeg kommer til å teste selv denne gangen,er så nyskjerrig.Samtidig har jeg en dårlig følelse... Er på rugedag 10(snart 11),og skal ta en blodprøve på tirsdag,men har så lyst å teste nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå