Gå til innhold

hvor lenge blør man?(detaljert)

sikat

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nok et veldig vanskeligspørsmål å svare på(egentlig er det vel umulig),men jeg prøver nå iallefall.

Begynte å blø på mandag for snart 3 uker siden, siden det har det vært alt fra småblødnigner til litt mer. Natt til igår blødde jeg mye(mer enn jeg har ved vanlig mens) og natt til idag fikk jeg smerter/kramper i magen og det har kommet masse klomper og MYE blod. Synes egentlig bare d er godt nå at ting endelig kom ut etter neste 3 uker, men jeg lurer veldig på hvor lenge jeg må regne med å blø såpass mye? Hadde jeg kommet ned på vanlig "mensmengde" så hadde d ikke gjort noe liksom, men nå blør jeg jo fulllt et bind på en time....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at blødningen kom skikkelig i gang, så blødde jeg i litt over ei uke. I følge legen min var alt mellom tre dager og tre uker innenfor normalen (Obs tre uker etter at det starta å blø skikkelig). Hadde også uhorvelige mengder de første 4 dagene. Følte at det rant i bekker når jeg gikk på do.

Skrevet

Jeg begynte å spotte uke 4.. mere blod uke 5.. enda mer blod og klomper i uke 6.. mista i uke 7 og blødde 8 dager etter jger mista ( var bare spotting de siste 3 dagene) Jeg blødde altså FØR jeg mista også.. Så ca 4 uker for min del. Kjenner meg veldig igjen i det du beskriver.. jeg hadde også smerter før klompene kom. Tror jeg har el i dag. Er ca 16 dager siden jeg slutta å blø:-)

Skrevet

Ok, da skal jeg ikke bekymre meg så mye ennå ;) Blødde nesten 3 uker før jeg mista,det er bare tre dager siden og jeg blør ganske mye ennå. Da kan jeg jo håpe at jeg er ferdig med å blø mot helga, og hvis jeg begynner å blø litt mindre allerede idag hadde ikke det vært meg imot! :) Nå skal jeg bare berolige sambo, han tror nærmest at jeg holder på å blø ihjel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...